Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Volumul de livrari din sectorul e-commerce a crescut cu 70% in primele 3 luni din 2015,

la Fastius Curier

Companie cu peste 12 ani de experienţă pe piaţa de curierat din Bucureşti şi Ilfov, Fastius Curier a înregistrat în primele 3 luni din 2015 o creştere semnificativă a volumului de livrări comandate de către clienţi business din sectorul e-commerce: peste 70% faţă de perioada similară a anului trecut. Astfel, mişcarea consumatorilor spre mediul online este reflectată în mod direct de evoluţia business-ului companiilor de curierat. "Cea mai mare parte a clienţilor noi ce intră în portofoliul Fastius Curier este reprezentată de magazine online. Până şi unii clienţi de retail din mediul offline, cu care lucrăm de mulţi ani, au început să trimită tot mai multe pachete generate de vânzări pe internet", a explicat conducerea companiei.

Cele mai importante creşteri s-au consemnat în rândul volumelor generate de magazine online din IT&C, însă în aproape aceeaşi masură a crescut şi numărul de colete expediate de magazine online din zona home & deco, jucării, bio etc. Fastius Curier, companie de curierat ce se dedică în mod direct mediului business, colaborează cu clienţi din diverse sectoare economice şi de diverse dimensiuni, de la IMM-uri şi până la corporaţii cu renume internaţional.

"Avem volume în creştere generate şi de magazine online de fashion şi cosmetice. Tot mai mulţi clienţi noi ce au început să lucreze cu Fastius Curier sunt e-shop-uri ce activează pe diverse nişe, iar conceptele de bio şi natural se pare că sunt tot mai dorite de consumatori, pe multe categorii de produse, de la cele alimentare, la frumuseţe şi chiar la îmbrăcăminte", au mai spus reprezentanţii Fastius Curier.

Aceştia au subliniat importanţa adaptării serviciilor de curierat rapid la nevoile de business ale clienţilor – nevoi în schimbare permanentă, dictate în cele din urmă de consumatorul final. "Flexibilitatea a devenit mai importantă decât oricând, ne transformăm şi evoluăm aşa cum ne dictează piaţa, pentru a fi mereu partenerul pe care şi-l doresc companiile, mai ales pe sectorul de retail. Online-ul a devenit integrat în toate procesele noastre, iar "rapid" înseamnă mereu mai multă viteză, reacţii imediate, totul pentru clienţi care îşi finalizează cu succes fiecare comandă".

Sectorul e-commerce este o prioritate pentru Fastius Curier, însă compania răspunde în continuare tuturor solicitărilor din mediul de business, inclusiv din partea clienţilor cu activitate predominantă offline. Toate serviciile sunt integrate şi informatizate, procesul de comandă este simplu, la fel şi livrările şi plăţile de ramburs, acolo unde este cazul. Chiar dacă s-a definit mereu drept o companie cu servicii premium, Fastius Curier (www.fastiuscurier.ro) promovează preţuri foarte prietenoase, sprijinind IMM-urile într-un context economic uneori dificil şi pe o piaţă cu siguranţă foarte aglomerată în cele mai multe domenii.

Bucuresti, 21.04.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.