Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“VINO FRATE!”

Cum a răspuns Brands&Bears cererii URSUS Breweries?
"VINO FRATE!"

"Vino Frate!", spun la unison berea Stejar şi Brands and Bears, şi te invită în Grupul de Esenţă Tare, grupul acelor băutori de bere format din bărbaţi cu tărie de caracter.

"Vino frate!" este fără îndoială o invitaţie pentru oameni pe măsura berii STEJAR, o bere tare. Din primul moment al lucrului la Campania de Activare, am hotărât că trebuie să comunicăm brand-ul Stejar drept un aliat al bărbaţilor. Iar această abordare a câştigat inimile bărbaţilor de la URSUS Breweries. Şi nu numai.

Simplă, directă, pe şleau. Pe limba şi sufletul bărbatului consumator. Din propunerile de la început a rămas Grupul de Esenţă Tare fiindcă spunea din prima si foarte exact tot ceea ce vroiam noi să spunem. Am ştiut imediat că acesta e conceptul care va câstiga pitch-ul, pentru că oferea, aşa cum ne-am şi dorit, o altă dimensiune a berii Stejar, aceea de bere tare ce aduce împreună oamenii tari, care “fraternizează”.

Înainte de orice altceva, Grupul de Esenţă Tare induce consumatorilor berii Stejar o anume atitudine, fiindcă regulile de etichetă ale acestui grup îi fac să rezoneze doar pe barbaţii adevăraţi, bărbaţii de esenţă tare.

Toate elementele acestui concept vin să confirme cele spuse mai sus. Mai întâi sloganul  – Vino frate! – direct, hotărât, pe limba consumatorului nostru. Este o chemare în lumea bărbaţilor, într-un fel exclusiv bărbătesc. Pentru un astfel de slogan am ales un Vizual de Activare care să fie în primul rând foarte puternic, uşor subversiv şi care să exploateze cât mai mult dimensiunile masculinităţii convenite împreună cu clientul URSUS Breweries.  
Un alt instrument de comunicare este leafletul manifest, un set de reguli de etichetă despre ce şi cum face un bărbat de esenţă tare. Altfel spus, când bei o bere Stejar, să o bei cum trebuie, ca un bărbat adevărat.

Şi pentru că orice grup care se respectă are un însemn propriu, am propus Pin-ul de recunoaştere, un semn discret, doar pentru cunoscători, pentru cei care merită.
Ultima noutate dar nu cea din urmă este Salutul Stejar, un gest suprem ce aparţine în exclusivitate berii Stejar şi care este un gest de recunoaştere a bărbaţilor membri ai Grupului de Esenţă Tare.

“Stejar este o marcă de esenţă tare şi îşi propune să aibă iniţiative puternice şi de impact. Prin activare, dorim să ajungem în relaţie directă cu consumatorul, să îl expunem mărcii Stejar prin experimentarea dimensiunii masculine, puternice.” – Mihai Bonca, Brand Manager – Stejar.

Invitaţia în Grupul de Esenţă Tare se va face în IKA şi în HoReCa dar şi pe stradă, în locuri publice. Promoterii împart leaflet-ul manifest, pin-uri de recunoaştere şi îi învaţă pe consumatori salutul Stejar. Desigur, apartenenţa la Grupul de Esenţă Tare este premiată  pe masură.

În concluzie, toate aceste elemente comunică principalul mesaj al promoţiei – "Vino, frate!", iar însumate vor induce consumatorilor atitudinea Stejar. Ce ne dorim să obţinem în final este solidaritate şi recunoaşterea celuilalt ca "tovarăş" de bere.

Membrii-fondatori ai Grupului de Esenţă Tare sunt:
Mihai Barsan – Senior Brand Manger, Mihai Bonca – Brand Manager, Victor Armăselu – Key Account Manager si Valentin Vernea – On Trade Channel Manager, de la URSUS Breweries
Adina Stănescu şi Andrei Nicolescu – Copywriteri, Andrei Găleată, Anda Runtag – Art Director, Cristina Lambru – Director de Creaţie, George Turliu – BTL & Production Officer, Cristian Bencze – BTL Manager, Adrian Popescu – Account Executive, de la Brands&Bears.
 
URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este al doilea mare producător de bere de pe piaţa românească. Compania deţine în acest moment 4 fabrici de bere şi peste 1.300 de angajaţi. URSUS Breweries îşi desfăşoară activitatea în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău, Braşov şi Tunari. Mărcile URSUS Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Stejar, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell.
SABMiller plc este unul dintre cei mai mari producători de bere din lume, cu operaţiuni de producţie şi distribuţie în peste 60 de ţări de pe 5 continente. Portofoliul de mărci al grupului include beri internaţionale din segmentul premium, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum şi o importantă gamă de mărci locale în poziţia de lideri de piaţă.
În afara Statelor Unite, SABMiller plc este de asemenea una dintre  cele mai mari  companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.
În anul financiar care s-a încheiat la 31 martie 2006, grupul a raportat un profit  brut  de 2.626 milioane de dolari şi o cifră de afaceri de 15.307 milioane de dolari.
Compania SABMiller plc este cotată la bursele de valori din Londra si Johannesburg.

Bucuresti, 28.11.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.