Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Viitorul apartine companiilor mici

183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri

Autor: SETH GODIN

Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gândesti in stil mare, sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime.

Se pare ca in zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. Sa ne gândim la impactul articolelor publicate pe bloguri mai mult sau mai putin influente, dar care pot afecta semnificativ imaginea unei companii, pentru ca lucrurile mici au impact. Despre ele se vorbeste, iar informatiile circula cu repeziciune si sunt practic imposibil de controlat.

S-a dovedit clar ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decât una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar când esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori. Companiile mici sunt intotdeauna mai atente la detalii, au clienti care se transforma in adevarati avocati ai brandului si care povestesc mai departe despre lucrurile de care au fost incântati.

Nu neaparat tot ce e mare este si bun. Marimea conteaza, dar nu in toate situatiile. Chiar si stravechea intelepciune româneasca a surprins foarte bine aceste principii in proverbul „Buturuga mica rastoarna carul mare“.

SETH GODIN este autorul a sapte bestseller-uri internationale: Purple Cow, Permission Marketing, Unleashing the Ideavirus, The Big Red Fez, Survival Is Not Enough, Free Prize Inside! si All Marketers Are Liars. De asemenea, este editorul lucrarii The Big Moo, dar si fondator si CEO al firmei Squidoo. Blogul scris de el se numara printre primele douazeci cele mai citite din lume, iar lucrarile lui sunt incluse in topul celor mai influente carti de business de catre prestigioasa revista Forbes.

Bucuresti, 26.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.