free download 78 travel guides written by experts

Versuri de ciocolata de la Paul si Golin

Dacă din ciocolată ar fi însuși universul,
De poftă, n-aș mai putea să termin ver…

Ciocolata este, cu siguranță, cel mai iubit desert din întreaga lume. Momente importante din viața a milioane de oameni sunt îndulcite zilnic de ciocolată. Pentru a o sărbători cum se cuvine, Paul și Golin au desfășurat, în perioada mai-iunie, Festival du Chocolat, o campanie în cadrul căreia produsele de ciocolată au fost personajele principale.

„La Paul suntem cu toții îndrăgostiți de ciocolată, așa că abordarea poetică propusă de Golin ni s-a părut foarte potrivită pentru Festival du Chocolat. În plus, versurile redau acel art de vivre specific franțuzesc pe care Paul îl promovează în cele mai mici detalii, de la gama de produse, până la servire și atmosfera din brutării”, a declarat Claudia Porojan, PR Manager, Paul România.

Pentru a completa oferta din magazine, echipele Paul și Golin și-au dorit să îi răsfețe pe fanii Paul de pe Facebook și Instagram cu declarații dulci. Astfel, au fost aleși doi povestitori ai frumosului care au fost invitați să scrie declarații închinate ciocolatei. Cornel de la trupa Vunk a insuflat poeziilor spiritul lui de trubadur, romantic și cuceritor, în timp ce Iv cel Naiv s-a jucat cu cele mai vesele cuvinte în cadrul unei trilogii cu final neașteptat.

„Ne-am lăsat inspirați de experiența degustării ciocolatei și am vrut să răsfățăm fanii cu versuri dulci. Am încercat un mecanism similar de Ziua Femeii, iar reacțiile primite atunci ne-au convins că fanii de pe pagina Paul apreciază abordările creative, care îi inspiră și care îi apropie și mai mult, dincolo de conversația zilnică pe care o au cu brandul pe pagină. De această dată am ales două perspective diferite, care să scoată la iveală ce e mai fin și delicios în acest desert, prin poezii de ciocolată: una romantică și una jucăușă. Aceste două direcții descriu foarte bine comunitatea noastră de fani, atât de pe Facebook, cât și de pe Instagram, iar rezultatele frumoase ne-au confirmat acest lucru”, a adăugat Raluca Duță, Chief of the Bridge™, Golin România.

Pe lângă poezii, campania a inclus o activare specială pentru bloggeri și jurnaliști, aceștia primind fiecare câte un mood-o-meter, un instrument de măsurare a bunei dispoziții. În forma unui ceas, acesta arată stările fiecarei persoane în locul orelor zilei. La primirea mood-o-meter-urilor, jurnaliștii și bloggerii au fost invitați să completeze un chestionar, rezultatele fiind apoi construite în forma unor profile de ciocolată, adică interpretări personalizate si dulci.

Echipa Paul implicată în campanie a fost alcătuită din Monica Eftimie (Chief Marketing Officer), Raluca Mogoș (Marketing Assistant) și Claudia Porojan (PR Manager).

Din partea Golin au participat Alina Ștefan (Manager), Teodora Ieșeanu (Media Associate), Irina Roncea (Director), Raluca Duță (Chief of the Bridge™), Laura Chira (Digital Specialist) și Simina Zidaru (Creative Associate).

Bucuresti, 16.07.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *