Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vehiculele GEFCO dezvaluie o noua identitate vizuala mai puternica

GEFCO

Grupul GEFCO a dezvăluit noua identitate vizuală a flotei sale de autovehicule. Noua grafică este modernă şi dinamică. Vehiculele, care vor primi o nouă nuanță de albastru, vor expune logo-ul GEFCO împreună cu friza care face acum parte din imaginea Grupului. Semnătura "Logistică pentru producători" este o caracteristică esenţială a acestui nou design, care ilustrează dezvoltarea internaţională a GEFCO. În urmatoarele luni, câteva sute de vehicule vor adopta noua identitate vizuală, începând din Franţa, Spania, Marea Britanie, Rusia şi Germania.

GEFCO va da tuturor vehiculelor sale o nouă imagine. Camioane scurte şi tiruri, utilitare, semi-remorci, transportatoare de vehicule, vagoane şi containere, toate vor etala o nouă nuanță de albastru, împreună cu friza Grupului şi semnătura. Scopul este de a face brandul mai vizibil şi de a-i crea o imagine mai dinamică. Noul design va avea două forme, în funcţie de tipul de vehicul:

Flota de vehicule proprii ale Grupului (şi o parte a flotei gestionate), va purta logo-ul GEFCO, împreună cu semnătura "Logistică pentru producători" şi o friză de culoare albastru deschis. Ambele vor fi plasate pe fiecare latură a vehiculului.

Vehiculele închiriate vor avea în continuare corpul alb, care însă va include o bandă albastră cu logo-ul şi semnătura. Banda va fi adezivă, pentru o utilizare rapidă şi uşoară.

Vehiculele GEFCO sunt principalii vectori globali de imagine ai Grupului. Acestea vor primi toate designul nou, odată cu reînnoirea treptată a flotei. Primele ţări vizate vor fi Franţa, Spania, Marea Britanie, Rusia şi Germania.

Semnătura Grupului care stă la baza noii identităţi vizuale

Marcajele noi sunt concepute pentru a prezenta semnătura grupului GEFCO, "Logistică pentru producători", transmiţând un mesaj clar pentru companiile internaționale. Fiind introdusă în anul 2004, această semnătură poziționează grupul GEFCO ca pe un specialist în domeniul său, în timp ce reflectă cele patru valori-cheie ale brand-ului.

• Relaţii strânse cu producătorii

GEFCO împărtăşeşte aceeaşi cultură şi vorbeşte acelaşi limbaj ca şi clienţii săi. Soluţiile sale logistice sunt adaptate nevoilor şi recunoscute în domeniu.

• Forța internațională

GEFCO implementează soluţii logistice inbound și outbound inovatoare pentru a sprijini producătorii din întreaga lume.

• Standarde riguroase de operare

O companie cu rădăcini în industria auto, GEFCO aplică standardele stricte ale clienților săi în toate sectoarele, furnizând soluții solide pentru a menține fluxurile în continuă mișcare.

• Inovare pentru clienţi

Inovarea pentru producători presupune furnizarea de soluţii pentru supply chain bazate pe termene-limită mai scurte, mai fiabile, pe costuri optimizate şi servicii de înaltă calitate.

Paris / Bucuresti, 05.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.