expoplast Sibiu 2019

Vara aceasta, ţine pasul cu cea mai savuroasă distracţie prezentată de Dr. Oetker şi Ogilvy România

#dothesummershake

Fiecare vară îşi are propriul ritm, propria muzică. Vara aceasta, tonul este dat de delicioasele Milkshakes de la Dr. Oetker şi de binecunoscuta melodie a lui Henry Belafonte “Shake, Shake, Senora”, pe ritmurile căreia Ogilvy Romania te invită să #dothesummershake.

Cu alte cuvinte, dacă vrei să te distrezi in aceasta vară şi să câştigi premii, Dr. Oetker şi Ogilvy vin cu cea mai tare idee: invaţă coregrafia din reclama Dr. Oetker şi apoi filmează-te! Singur sau cu prietenii tai, inregistraţi un dans creativ pe care îl puteţi urca pe platforma online www.summershake.droetker.ro. Premiile sunt numeroase, iar campania promoţională se derulează in perioada 6 iunie – 30 iunie 2016.

“Propunerea #dothesummershake pentru deserturile noastre ne-a cucerit instant! Ne-am dat seama imediat că va fi una dintre cele mai viralizate campanii ale acestei veri.” declară Ioana Iacobescu, Marketing Manager Dr. Oetker.

“Ideea campaniei a venit direct din numele şi realitatea produsului – o băutură aromată şi răcoritoare care iţi retrezeşte instant cheful de vară şi de viaţă. Spotul TV propune publicului “mişcarea verii”, cum i-am spus noi. Procesul de producţie a fost destul de complicat şi a implicat dezvoltarea unei coregrafii inspirate din prepararea unui milk shake, uşor de recunoscut si de reprodus acasă. ” afirmă Dani Macarie, Creative Director Ogilvy One Romania.

Campania #dothesummershake se derulează in perioada mai – iulie 2016 pe TV, in mediile digitale şi in-store.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *