Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

UPS anunță cea mai mare extindere a serviciului UPS My Choice® și îmbunătățește experiența clienților la nivel global

· UPS lansează UPS My Choice în Asia Pacific, Africa, America Latină, Subcontinentul Indian și Orientul Mijlociu, marcând cea mai mare extindere de la lansarea serviciului
· Această extindere oferă utilizatorilor o vizibilitate sporită în 96 de țări și teritorii noi, cu posibilitatea de a controla datele de livrare și locațiile, acolo unde este disponibil acest lucru
· Clienții obțin mai mult confort și control, iar companiile beneficiază de o experiență de livrare mai agilă și de o capacitate de reacție mai rapidă
· Numărul de membri UPS My Choice depășește 52 de milioane la nivel mondial, dintre care peste 6 milioane în Europa

UPS (NYSE: UPS) anunță extinderea la nivel global a serviciului UPS My Choice către 96 de țări și teritorii noi, numărul total de țări și teritorii ajungând astfel la 112. Odată cu pătrunderea în țări și regiuni din Asia Pacific, America Latină, Subcontinentul Indian, Orientul Mijlociu și Africa și datorită expansiunii în Europa, acest serviciu de gestionare a expedițiilor va fi disponibil pe principalele piețe de comerț electronic din lume, la timp pentru startul sezonului de sărbători.

UPS logo

Extinderea UPS My Choice depășește cu mult numărul de 16 țări și teritorii în care acest serviciu era disponibil inițial și are loc în două etape: în prima etapă, serviciul a fost lansat pe perioada verii în 48 de locații suplimentare din întreaga lume. Etapa a doua, care include lansarea serviciului în încă 48 de țări și teritorii, începe luna aceasta și va continua anul viitor.

„Fiecare utilizator UPS My Choice va primi notificări prin intermediul e-mail-ului privind statusul livrării, o alertă cu o zi înainte de livrare cu o estimare a intervalului de livrare și o notificare după ce livrarea a fost finalizată”, a declarat Nando Cesarone, președinte UPS International. „Odată cu această extindere, expeditorii vor primi mai puține solicitări de informații din partea clienților, iar numărul de livrări nefinalizate se va reduce. Clienții vor beneficia de o vizibilitate sporită și, în multe cazuri, de posibilitatea de a ajusta datele și locațiile de livrare”.

RECOMANDAM:  UPS: Câștiguri pe acțiune de 1,58 dolari în T2 și venituri în creștere pe toate segmentele

Aceasta este cea mai mare extindere de la lansarea serviciului în urmă cu șapte ani și are loc în contextul în care numărul de clienți care utilizează serviciul UPS My Choice depășește 52 de milioane la nivel mondial, dintre care peste șase milioane în Europa. Acoperirea geografică largă oferă comercianților online un avantaj distinct, pe măsură ce achizițiile transfrontaliere cresc.

Extinderea globală implică includerea alertelor text care oferă o mai mare ușurință în gestionarea livrărilor. În țările în care tehnologia permite schimbarea opțiunilor de livrare, utilizatorii pot direcționa coletele către locațiile UPS Access Point®, le pot trimite la altă adresă sau pot opta pentru livrare în altă zi. În prezent, există peste 28.000 de locații UPS Access Point în întreaga lume, atât deținute, cât și operate în mod independent, care oferă clienților o locație convenabilă și sigură pentru preluarea coletelor, în funcție programul acestora.

Creșterea numărului de țări și teritorii incluse în programul UPS My Choice reprezintă recunoașterea faptului că UPS înțelege nevoile și preferințele clienților în era digitală. Potrivit studiului global UPS Pulse of the Online Shopper™, clienții, în special cei din zonele urbane, folosesc din ce în ce mai multe opțiuni alternative de livrare, iar interesul pentru transportul către locații alternative de livrare crește odată cu clienții care cumpără online. Extinderea programului UPS My Choice oferă o vizibilitate mai mare în timpul procesului de livrare, indiferent de locul sau modul în care clienții primesc coletele.

„UPS oferă servicii de urmărire a coletelor de mai mult de un sfert de secol, de aceea știm că utilizatorii își doresc mai multe opțiuni, control și confort”, a mai spus Nando Cesarone. „Adăugarea mai multor piețe globale la acest important serviciu demonstrează că suntem hotărâți să le oferim atât expeditorilor, cât și clienților instrumentele de care au nevoie”.

RECOMANDAM:  UPS achiziționează Freightex și se extinde accelerat în activitatea de intermediere în transporturile rutiere din U.K. și Europa

Țările și teritoriile în care este disponibil serviciul UPS My Choice

Albania

Republica Democrată Congo

Indonezia

Olanda

Spania

Algeria

Costa Rica

Irlanda

Noua Zeelandă

Sri Lanka

Angola

Croația

Israel

Nicaragua

Suedia

Argentina

Cipru

Italia

Nigeria

Elveția

Australia

Republica Cehă

Coasta de Fildeș

Norvegia

Taiwan

Austria

Danemarca

Japonia

Oman

Tanzania

Azerbaidjan

Djibouti

Iordania

Pakistan

Thailanda

Bahamas

Republica Dominicană

Kazahstan

Panama

Tunisia

Bahrain

Ecuador

Kenya

Paraguay

Turcia

Bangladesh

Egipt

Coreea de Sud

Peru

Insulele Virgine SUA

Belgia

El Salvador

Kuwait

Filipine

Uganda

Bermuda

Estonia

Letonia

Polonia

Ucraina

Bolivia

Etiopia

Lituania

Portugalia

Emiratele Arabe Unite

Bosnia & Herțegovina

Finlanda

Luxemburg

Puerto Rico

Regatul Unit al Marii Britanii

Brazilia

Franța

Macau

Qatar

SUA

Bulgaria

Germania

Malawi

România

Uruguay

Burundi

Ghana

Malaezia

Rusia

Venezuela

Camerun

Gibraltar

Malta

Rwanda

Vietnam

Canada

Grecia

Maurițius

Arabia Saudită

Zambia

Insulele Cayman

Guatemala

Mexic

Serbia

Zimbabwe

Chile

Honduras

Moldova

Singapore

China

Ungaria

Maroc

Slovenia

Columbia

India

Mozambic

Africa de Sud

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *