Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Universal Networks International (UNI) Interactive lanseaza websiteuri la nivel global

·    Lansarea de noi website-uri ale canalelor completează strategia de brand integrată a UNI
·    Investiţia în seriale exclusiv pentru web ce vor fi lansate pe site-urile UNI

Universal Networks International (UNI) a anunţat lansarea noii sale platforme digitale web-video care va susţine site-uri interactive pentru cele cinci canale cheie: Syfy Universal, Diva Universal, Studio Universal, Universal Channel şi 13th Street Universal. Lansarea acestor site-uri localizate – acum disponibile în 14 limbi şi în 16 ţări este cea mai nouă dezvoltare în strategia integrată de media digitală anunţată anterior. Anunţul a fost făcut de Roma Khanna, Preşedinte, Universal Networks International & Digital Initiatives.

Noile website-uri locale ale canalelor extind online oferta UNI de brand-uri premium pay-tv, încântând audienţa cu un conţinut video de înaltă calitate, incluzând episoade din programele cheie prezentate de canal, imagini din spatele scenei, conţinut original – jocuri sociale şi seriale produse exclusiv pentru web. Folosind o platformă video centrală unică, conţinutul în întregime localizat este disponibil în Europa, America Latină, Africa de Sud şi Asia. 

“Lansarea noilor website-uri globale ale UNI reprezintă o evoluţie a strategiei noastre continue – şi o prioritate – de a oferi brand-uri de divertisment de top audienţelor de pe întreg globul, într-un mod care într-adevăr să fie complementar lumii lor.”,  comentează Khanna.

Pornind de la viziunea companiei de a oferi conţinut website original, UNI investeşte în seriale exclusiv pentru web, precum serialul recent lansat, FCU: Fact Checker’s Unit, care este disponibil numai pe site-urile Syfy Universal şi este creat în parteneriat cu NBC Universal Digital Studio. UNI a dezvoltat, de asemenea, o platformă de jocuri sociale şi jocuri originale inspirate din producţii cheie Syfy Universal, cum ar fi Eureka şi Warehouse 13. Utilizatorii pot accesa jocuri, pot provoca alţi utilizatori şi pot face parte din comunitatea de fani, interacţionând cu brand-ul.

Jason Keane, Vice President Universal Networks Interactive, comentează, “Conţinutul captivant al acestor noi website-uri oferă o experienţă de brand extinsă pentru telespectatorii noştrii din întreaga lume, permiţând UNI să-şi dezvolte strategia experimentării la maxim a brand-ului, iar fanilor să urmărească programele favorite online.”

Bucuresti, 07.10.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.