Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Ultimele zile de inscriere la cea de-a doua editie Shopper Marketing Conference

Au mai ramas doua zile de inscriere la cea de-a doua editie a evenimentului Shopper Marketing Conference, care va avea loc in zilele de 4 si 5 noiembrie la Crowne Plaza Hotel. Evenimentul este organizat de Evensys in parteneriat cu OgilvyAction si sponsorizat de Arctic.

In prima zi a evenimentului, pe 4 noiembrie, vor avea loc prezentari sustinute de specialisti internationali de top din marketing – Hugh Boyle (Head of Digital EAME, OgilvyAction) si Alain Thys (Partner, FutureLab).

Hugh Boyle va oferi celor prezenti informatii pretioase si solutii pentru a profita in mod constructiv si eficient de oportunitatile deschise de progresul tehnologic in spatiul de retail, accentuand impactul canalelor de comunicare netraditionale asupra comportamentului de cumparare al romanilor.

Alain Thys va incerca sa redescopere cumparatorul, prezentand caracteristicile distinctive ale noii generatii de consumatori.

Printre vorbitorii din cadrul evenimentul se numara specialisti care vor contribui la intregirea imaginii asupra strategiilor de promovare si comunicare la punctul de vanzare, evidentiind importanta crearii unei relatii cat mai apropiate intre brand si cumparatorul sau – Andy Lita (Business Unit Director, OgilvyAction), Luiza Moraru (Head of Retail Department, CB Richard Ellis│Eurisko), Tzafrir Granat (Vicepresedinte Marketing, Muller Dairy Romania), Mona Opran (Managing Director, Saatchi & Saatchi Romania), Bogdana Baltasiu (Client Sales & Service Manager, Nielsen Romania), Roxana Baciu (Editor, Magazinul Progresiv), Flavian Pandele (Managing Director, IMS Retail Bucharest) si Tudor Fulea (Managing Partner TruMedia Research, Leo Burnett).

Andy Lita (Business Unit Director, OgilvyAction) va discuta in cadrul primei sesiuni a evenimentului despre cat de mult influenteaza spatiul de retail decizia de cumparare.

Luiza Moraru (Head of Retail Department, CB Richard Ellis│Eurisko) va oferi celor prezenti informatii relevante legate de elementele diferentiatoare intre malluri, si cum influenteaza acestea procesul de achizitie.

Tzafrir Granat (Vicepresedinte Marketing, Muller Dairy Romania) va prezenta noile oportunitati si solutii de marketing in spatiul de retail, ce se intrevad in viitorul apropiat.

Mona Opran (Managing Director, Saatchi & Saatchi Romania) discuta despre motivele care stau in spatele deciziei de cumparare precum si oprelistile intampinate de clienti.

Bogdana Baltasiu (Client Sales & Service Manager, Nielsen Romania) ne va spune prin ce se diferentiaza cumparatorul roman de cel european, sau chiar de cel din tarile apropiate geografic de Romania.

Cea de-a doua zi, 5 noiembrie, va consta in doua seminarii foarte aplicate si interactive, sustinute de cei doi specialisti internationali Hugh Boyle si Alain Thys, care vor aprofunda temele abordate in cadrul conferintei si vor oferi solutii viabile pentru o promovare cat mai creativa a brandurilor.  
   
“ Luand in considerare contextul social si economic actual, companiile trebuie sa se orienteze rapid catre modalitati creative de comunicare cu clientii lor, astfel sporindu-si sansele de vizibilitate si succes la punctul de vanzare. Vorbitorii invitati sa participe la cea de-a doua editie Shopper Marketing Conference vor oferi informatii dintre cele mai inovative si solutii din cele mai neconventionale, totul pentru ca, la finalul zilei, participantii sa plece convinsi ca au toate materialele disponibile unei noi lupte la <<raft>>”, afirma Dana Dumitrescu, Managing Partner, Evensys Consult.

Bucuresti, 31.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *