Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1, pe primul loc la audienta, cu meciul Irlanda de Nord – Romania

TVR1

Partida din preliminariile UEFA EURO 2016, disputată sâmbătă, 13 iunie, la Belfast şi transmisă în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+, a fost cel mai urmărit program tv în România, pe toată durata zilei.

Milioane de microbişti au urmărit la TVR 1 confruntarea dintre echipele Irlandei de Nord şi României, partidă din preliminariile UEFA EURO 2016. Transmis în direct din Belfast, meciul a pus din nou TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate segmentele de public, principalul post al Televiziunii Române înregistrând mai mult decât dublul audienţei următorului post tv clasat.

În medie, 2.072.000 de români au stat cu ochii pe televizor sâmbătă seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.45-23.35, un rating* mediu de 11,2% şi o cotă medie de piaţă** de 25,8% la nivel naţional. TVR a înregistrat astfel cea mai mare audienţă a zilei de 13 iunie, pe teritoriul României. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida Irlanda de Nord-România a fost urmărită de 1.213.000 de telespectatori (rating mediu 12%, share mediu 27,8%), dintre care 549.000 reprezintă targetul comercial (10,9% rating mediu, respectiv 29,6% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat înainte de fluierul de final, la ora 23.34, când nu mai puţin de 2.531.000 de români urmăreau la TVR 1 evoluţia tricolorilor pe Windsor Park (rating 13,7%, share 36,5% la nivel naţional). Acelaşi minut a fost şi cel mai urmărit de publicul urban, la ora 23.34 înregistrându-se 1.489.000 de telespectatori din segmentul urban (rating 14,7%, share 39,1%). În ceea ce priveşte tronsonul de public comercial, momentul cel mai urmărit s-a înregistrat la ora 23.31, când 696.000 de persoane din segmentul menţionat (rating 13,8%, share 39,5%) urmăreau TVR 1.

Şi pe portalul TVR+, meciul de sâmbătă a atras aproape 50.000 de vizitatori unici, care au făcut peste 80.000 de vizite, atât pe desktop, cât şi pe mobil şi tabletă. TVR+ a fost urmărit pe desktop de 39.635 de vizitatori unici, iar pe mobil şi tabletă numărul unicilor a fost de 9.392. Cât priveşte vizitele, 48.495 au fost înregistrate pe desktop, iar 31.892 pe tabletă şi mobil.

Sâmbătă, reprezentativa României a jucat cel de-al şaselea meci contând pentru calificarea la EURO 2016. Egalul obţinut ne menţine poziţia de lider în Grupa F, însă victoria Ungariei aspura Finlandei la Helsinki (meci jucat tot pe 13 iunie, scor final 0-1) face ca partida pe care elevii lui Iordănescu urmează să o joace la Budapesta, pe 4 septembrie, să fie una care se anunţă de pe acum foarte tensionată.

La fel ca până acum, telespectatorii TVR pot urmări, în exclusivitate, şi celelalte meciuri ale României pentru calificarea la UEFA EURO 2016. După Grecia – România (7 septembrie 2014, încheiat cu scorul de 1-0), România – Ungaria (11 octombrie 2014, scor 1-1), Finlanda – România (14 octombrie 2014, scor 0-2), România – Irlanda de Nord (14 noiembrie 2014, scor 2-0), România – Insulele Feroe (29 martie 2015, scor 1-0), Irlanda de Nord – România (13 iunie 2015, scor 0-0), TVR urmează să mai transmită în direct partidele Ungaria – România (4 septembrie 2015), România – Grecia (7 septembrie 2015), România – Finlanda (8 octombrie 2015) şi Insulele Feroe – România (11 octombrie 2015). Toate meciurile sunt precedate şi urmate de studiouri de dezbateri.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMA
Prelucrare: SRTv

Bucuresti, 15.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.