Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tree Works lanseaza “Retrospectiva anului 2011 – social media”

Astăzi, 23.01.2012, TreeWorks lansează Retrospectiva anului 2011 in social media, o analiză in care este prezentată activitatea principalelor canale de comunicare din social media, precum şi topurile celor mai vizibile postări din cadrul acestora.

Conform indexului Zelist, in anul 2011, activitatea din blogosferă a inregistrat o scădere de aproximativ 15%, după numărul de posturi publicate. In ceea ce priveşte activitatea de pe Facebook şi Twitter, aceasta a crescut cu aproximativ 53%, respectiv 15% faţă de anul precedent. Anul 2011 s-a dovedit a fi un an bun şi pentru presa online, aceasta inregistrand o creştere de aproximativ 50%.

In cadrul analizei sunt prezentate topul celor mai vizibile articole din presă şi de pe bloguri, topul celor mai vizibile postări pe Facebook şi topul celor mai vizionate video din anul 2011. Topurile au fost realizate in funcţie de scorul calculat de platfoma Zelist Monitor pe baza viralizării articolelor in social media din Romania.

Retrospectiva anului 2011 in social media.pdf

Anul 2011 in social media.pdf

Despre Zelist

Informaţiile oferite se bazează pe datele colectate de Zelist Monitor, cea mai complexă soluţie de monitorizare social media românească, ce umrăreşte peste 63.000 de bloguri, peste 50.000 de conturi de Twitter şi 1200 de surse online media, peste 2.000 grupuri publice Facebook, peste 15.000 de pagini publice Facebook şi cele mai importante forumuri din online-ul romanesc

ZeList Monitor ajută la măsurarea vizibilităţii brandurilor proprii, monitorizarea brandurilor concurente, precum şi la realizarea benchmark-ului dintre acestea pentru a determina care este share conversation pentru brandul propriu in comparaţie cu brandurile concurente. De asemenea, soluţia de monitorizare poate determina impactul campaniilor de promovare în social media.

Bucuresti, 23.01.2012

{mosloadposition user9}
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.