Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Total Technologies anunta lansarea Skynax, solutie completa pentru managementul comunicatiilor

Total Technologies anunţă disponibilitatea Skynax în România, începând cu luna Februarie anul curent. Skynax este un sistem comprehensiv de management mobil ce utilizează o abordare unitară pentru transferul datelor mobile, gestiunea aplicaţiilor şi echipamentelor, suport şi securitate. Skynax transformă şi integrează datele de business între aplicaţiile mobile şi server-ul back office în timp real, furnizând lucrătorilor mobili informaţii actualizate.

“Cât timp mobilitatea continuă sa fie critica pentru succesul întreprinderilor organizaţionale, Intermec se angajează să furnizeze soluţii ce contribuie la reducerea complexităţii demersurilor asociate cu extinderea aplicaţiilor back office către lucrătorii mobili” precizează Larry Klimczyk vicepreşedinte în cadrul Intermec Global Solutions. “Având un număr semnificativ de utilizatori organizaţionali, aplicaţia Skynax de management mobil este o soluţie cu beneficii reale pentru comunicaţiile mobile vitale din companie.”

Skynax este proiectat să îmbunătăţească accesul lucrătorilor mobili la informaţii organizaţionale, aplicaţii şi server-ul back office printr-un sistem unitar, faţă de alte soluţii ce presupun utilizarea mai multor aplicaţii pentru a realiza acelaşi lucru însă cu un nivel redus de integrare. Fiind recomandată clienţilor din field service, direct store delivery, presales şi merchandising, transport şi logistică, public safety, Skynax este alcatuită dintr-o suită de aplicaţii server, desktop şi mobile conectând lucrătorii mobili la informaţii esenţiale îndeplinirii proceselor critice de business.

Soluţia Intermec Skynax de management mobil se adresează provocărilor IT şi de business din cinci zone cheie permiţând importante reduceri de costuri. Într-un sistem unitar şi integrat Skynax economiseşte bani, sporeşte fiabilitatea şi reduce complexitatea oferind:

– Sincronizarea datelor: Skynax contribuie la reducerea sincopelor inerente procesului de sincronizare accelerând timpul de răspuns asociat operaţiunilor uzuale de transfer al fişierelor sau replicarea bazei de date. Pentru ca sistemul să facă faţă cererilor venite din partea utilizatorilor în orele de vârf, Skynax nu se rezumă doar la automatizarea şi accelerarea procesului de sincronizare a datelor ci oferă şi posibilitatea monitorizării şi controlul tuturor schimburilor informaţionale de business. Deoarece Skynax este extensibil şi adaptabil, informaţiile de business pot fi transformate şi integrate între aplicaţiile mobile şi server în timp real contribuind la dotarea lucrătorilor mobili cu date complete, actualizate, esenţiale pentru a fi eficienţi şi informaţi.

– Conectivitatea şi utilizarea reţelei: Skynax permite organizaţiilor optimizarea utilizării reţelei şi controlul sporit al conectivităţii aplicaţiilor mobile în cadrul acesteia – reducând costurile aferente comunicaţiilor cu 10 – 40 procente. Suplimentar Skynax permite departamentelor IT sa monitorizeze şi să gestioneze centralizat toate comunicaţiile pe baza unui istoric ce poate fi verificat şi redimensionat odată cu dezvoltarea companiei.

– Securitate: Skynax se instalează out-of-the-box ca un sistem securizat certificat la standarde globale, datorită autentificării conforme FIPS şi metode specifice de criptare ce permit transferul datelor organizaţionale în sigurantă prin intermediul oricărei reţele publice sau private.

– Managementul echipamentelor: Skynax permite administratorilor să automatizeze managementul setărilor de pe terminalele mobile cu opţiuni de configurare remote de tip “set and forget”, reducând nevoia pentru intervenţii IT ad-hoc. Automatizând managementul echipamentelor, îmbunătăţind eficienţa implementării aplicaţiilor şi oferind utilizatorilor posibilitatea de a actualiza dinamic orice echipament la cerere, Skynax ameliorează încărcarea reţelei, sporeşte eficienţa gestiunii sistemului, reducând costurile cu până la 600$ pe durata de exploatare a fiecărui echipament.

– Suport tehnic: Skynax Remote Assist facilitează diagnosticarea, documentarea şi rezolvarea problemelor prin funcţii de colaborare în timp real permiţând echipelor de suport să lucreze împreună eficient indiferent de locaţie. Operatorii helpdesk pot să-şi desfaşoare munca pe întinderea întregii reţele văzând ceea ce lucrătorii văd pe ecranul lor, având posibilitatea ulterior de a prelua controlul terminalului mobil cu scopul reparării defecţiunii sau pentru instruirea utilizatorilor.

“Platformele mobile de nivel organizaţional trebuie să evolueze” precizează Eric Klein, Analist Senior în cadrul VDC. “Soluţia de management mobil Intermec Skynax este un exemplu perfect de sporire a funcţionalităţilor necesare avansului tehnologic în acest domeniu”.

Total Technologies deţine o bogată experienţă în implementarea soluţiilor bazate pe echipamente AutoID fiind specializată în integrarea sistemelor automatizate pentru: curieri şi companii poştale (track & trace), forţa de vânzări (SFA), gestiunea depozitelor (WMS), urmărirea bunurilor de la producţie până la livrare (Trasabilitate), inventarierea activelor.

Colaborarea de lungă durată (din 1996) cu Intermec şi satisfacţia exprimată de clienţii noştri în urma succesului implementărilor, au adus companiei Total Technologies titlurile de Platinum Partner şi Service Autorizat Intermec în România. De asemenea Total Technologies este Partener oficial Tagsys, Datamax-O’Neil, Wincomm, Vocollect, Skeye şi Catchwell.

Bucuresti, 19.03.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *