Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Topul brandurilor cu cele mai multe reclame dedicate Sărbătorilor de Paște

emag.ro este pe primul loc în topul brand-urilor cu cele mai multe reclame dedicate sărbătorilor de Paște.

În perioada 1- 30 aprilie 2016, emag.ro conduce clasamentul cu 4.949 reclame difuzate. Locul doi este ocupat de Carrefour cu 2.215 reclame urmat de Profi cu 1.381 reclame al căror conținut a făcut referire la sărbătoarea de Paște.

Altex este în top cu 1.364 de reclame, urmat de Fuchs cu 1.202 reclame difuzate. Brandul Inedit este pe locul șase în clasament cu 1.145 reclame. Milka este brandul cu 831 reclame înregistrate în perioada menționată, urmat de Kinder cu 776 reclame.

Billa a înregistrat 725 reclame, iar Metro Cash &Carry este în top cu 679 reclame. Selgros  a înregistrat 622  reclame dedicate sărbătorilor de Paște,  Dr. Oetker a înregistrat 435 reclame,  Catena – 432  reclame, Flanco – 375 reclame, iar Media Galaxy – 348 reclame.


Top 3 cele mai difuzate reclame
Cea mai difuzată reclamă în perioada analizată este cea la Condimentele Cosmin, Fuchs – “Nopţi în căldura stropitoare (de Paște condimente pentru miel)…”-1.202 difuzări.

Reclama Inedit “Salut, eu sunt Bob! (postul Paștelui, promoţie, marele premiu o vacanţă)…” este pe locul doi cu 1.144 difuzări.

Iar Milka este pe locul trei cu reclama: “Pentru Lila, Paştele e o sărbătoare …” – 828 difuzări.

Distribuția reclamelor pe tipuri de media
Posturile TV au difuzat cele mai multe reclame în perioada 1-30 aprilie 2016, urmate de posturile de radio și presa scrisă. Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numără România TV, Radio ZU, Libertatea.

Despre raport
Pentru vizibilitatea în publicitate, realizată cu ajutorul aplicației admonit, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 479.100 reclame difuzate în intervalul de timp 1 – 30 aprilie 2016, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Analiza conține reclamele al căror mesaj se referă la simbolurile și obiceiurile sărbătorii de Paște: masa de Paște, iepurașul, ouă roșii, ouă de ciocolată etc.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.