Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Top Gear te invita la Salonul Auto Online 2011, editia “The Cool Wall!”

Unii spun că… Stig gândeşte binar.

Tot ce ştim noi este că şi la Salonul Auto Online Top Gear, maşinile se împart doar în două categorii: cool şi uncool.

În emisiunea Top Gear, când e vorba de Cool Wall, întotdeauna, Clarkson şi Hammond se ceartă. Motivul e simplu: cine ştie mai bine să pună maşinile la zid. Uneori câştigă Hammond dar, de cele mai multe ori, câştigă Clarkson: e mai înalt şi lipeşte magneţii cu maşini acolo unde Hammond nu ajunge! A venit rândul tău să pui maşinile la zid! Tu decizi ce maşini sunt Cool sau Uncool, la Salonul Auto Online 2011, pe www.topgear.ro.

În luna noiembrie, Top Gear îşi invită cititorii la Salonul Auto Online, ediţia Cool Wall, cel mai complex salon auto virtual, cu un mecanism simplu şi ingenios: pe www.topgear.ro/sao2011 se construieşte propriul Cool Wall cu ajutorul magneţilor virtuali care conţin 100 de modele de maşini. Pe baza galeriei foto şi a informaţiilor despre model şi producător, utilizatorii pot face o selecţie finală de 20 de modele auto. Selecţia fiecărui utilizator poate fi votată de ceilalţi useri ca fiind Cool sau Uncool.

Timp de o lună, pe www.topgear.ro/sao2011 , se găsesc cele mai noi modele de maşini, de la Jaguar, Porsche, Maserati, BMW, Toyota, Lexus, Audi, Abarth, Ford, Infiniti, până la Range Rover. Noul DS de la Citroen, cea mai recentă mostră de stil franţuzesc, se bate în forme cu (“baby”) Range Rover Evoque, iar electricul Opel Ampera face notă discordantă cu bombasticul Mini Coupe.

“Mecanismul Salonului Auto Online 2011 este, de fapt, întruchiparea spiritului Top Gear, pentru că împuterniceşte pe fiecare utilizator să decidă clar ce maşini sunt "cool" şi ce maşini sunt "uncool". Aici este locul în care se vede, clar, ce maşini reuşesc să transmită suflet mai departe către consumatori, pentru că o maşină nu va fi niciodată cool datorită unei dobânzi mai mici la finanţare. O maşină va fi cool pentru că are suflet, sau va fi uncool pentru că nu transmite nimic”, explică redactorul şef al revistei Top Gear, Costin Giurgea.

Ediţia Cool Wall a Salonului Auto Online 2011 aduce şi câte un premiu pe zi, prin tragere la sorţi: carduri de carburant oferite de MOL, premii Bosch si licenţe de antivirus ESET. Iar primele 10 “ziduri” cu cele mai multe voturi, vor fi răsplătite la finalul competiţiei cu premii SuperCool, oferite de Prestigio – patru GPS-uri Prestigio, cel mai recent model – RoadScout 5150, patru Hard Disk-uri Externe Prestigio Data Safe I, un E-Book Reader Prestigio, sau o tabletă Prestigio MultiPad.

Bucuresti, 09.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.