Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TOP 3 ADC – Septembrie: Kubis Interactive pe locul 1

TOP 3 ADC, Septembrie, Kubis Interactive pe locul 1

Kubis Interactive, McCann Worldgroup România şi Publicis România / Publicis One au avut în luna septembrie, conform membrilor ADC România, cele mai creative idei.

Noua provocare Grolsch a încercat sǎ transpună vizual emoțiile pe care le simțim atunci când ascultăm muzică, un experiment cu trei ingrediente pentru 14 participanţi: un concert live, neuroștiință și artă vizuală.

TOP 3 ADC, Septembrie, Kubis Interactive pe locul 1

„Awake Your Curiosity Experiment” a fost fǎcut de cǎtre Kubis Interactive în preajma festivalului Awake, cu echipa formatǎ din Florin Busuioc, Art Director şi Carina Toma, Copywriter.

Ruxandra Matache, Group Creative Director & membru ADC România prezintǎ cinci motive pentru care a dat nota maximǎ acestei idei: “Idee simplǎ a bit beyond clasic advertising // Explicǎ într-un mod visually striking un concept destul de abstract – cât de mult ne afecteazǎ stresul. Kudos to Aural Eye pentru visuals! // Dovedeşte într-un mod engaging cǎ oricine poate fi creativ când se relaxeazǎ şi se concentreazǎ pe un singur lucru. // Combinǎ seamless arta cu ştiinţa şi tehnologia. // It really fits. Se potriveşte cu brandul Grolsch, platforma Experimentalist şi cu eventul promovat – Awake Festival.”

Locul al doilea este ocupat de McCann Worldgroup România, pentru campania de lansare Taco Bell, singurul Taco Bell pe o raza de 1208 km, primul din Europa Centrala şi de Est. Şi pe asta au mizat şi în campanie, cu mesaje personalizate pentru diverse alte ţǎri lipsite de celebrul fast-food, prin care le invitau sǎ viziteze România pentru a face, cu aceastǎ ocazie, şi o vizitǎ la Taco Bell din România. Echipa McCann: Arpad Rezi, Art Director şi Bogdan Costin, Copywriter.

Locul 3 ne dǎ ocazia sǎ-l menţionǎm pe Morgan Freeman, într-o reacţie surprizǎ de la Visa pentru un fan Untold: “A gift from Visa – Morgan Freeman narrates Carmen’s Facebook comment”, idee marca Publicis România/Publicis One, cu echipa Karla Georgescu, Art Director şi Ruxandra Drilea, Copywriter.

Menţiunile lunii septembrie merg cǎtre Golden Brau & Geometry Global, pentru „Panoul care aduce distracția făcută de soare pe plajǎ” (cu Ştefan Vasilachi – Head of Art & Bogdan Costin – Senior Copywriter), echipa de la Funky Citizens pentru „Infografice civice” şi coperta celui mai recent numǎr Decât o Revistǎ, cu tema „Noi şi ei”, cu un ping-pong creativ între Lehel Kovács, Ilustraţie, Artemisa Pascu, Design şi Cristian Lupşa, Editor.

Pentru mai multe informații: www.adcromania.ro, www.facebook.com/ADCRomania.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.