free download 78 travel guides written by experts

Today’s Search Engine Marketing lanseaza suita de manuale

ghiduri de promovare online pentru antreprenori

In conditiile actuale in care tot mai multi antreprenori cauta metode noi, alternative de a se promova si de a creste volumul de vanzari. Chiar daca acesta le ofera oportunitati eficiente din punct de vedere al investitiei initiale si al rezultatelor obtinute, majoritatea antreprenorilor nu stapanesc parghiile acestui mediu.

"Din acest motiv, am decis sa dam o mana de ajutor celor care doresc sa investeasca in comunicarea online, dar le lipsesc informatii de baza. Primul pas il reprezinta publicarea unei suite de materiale ghiduri informative dedicate incepatorilor in promovarea online numita "Afacerea ta vrea sa se dezvolte pe net", a explicat Marius Lazarescu, Director General Today’s Search Engine Marketing. Primele doua astfel de materiale au fost deja publicate pe site-ul companiei si pe pagina sa Facebook.

Primul manual din prima suita de ghiduri lansate de Marius Lazarescu si echipa sa este face parte si "Sapte indicatori pentru succes total cu Google Adwords". Google Adwords este dificil. Pe o piata aglomerata, e practic imposibil sa rezisti – fara sa ai o strategie solida. Iar o strategie cu adevarat buna se bazeaza pe cativa indicatori esentiali. Vorbim pe larg despre ei in in ghidul nostru – “Sapte indicatori pentru succes total cu Google Adwords”.

Ce puteti afla din el:
•    care sunt cei 7 indicatori Adwords care va duc campania de la agonie la extaz
•    cum sa va dati seama cand ai o campanie reusita (daca nu stiti sa interpretezi indicatorul #2, e posibil sa va imbatati cu apa rece… )
•    de ce o campanie neprofitabila e uneori chiar mai buna decat una care aduce bani
•    cum sa concurati profitabil pe o piata super-aglomerata – chiar daca costurile pe click sunt astronomice
•    si multe, multe altele

"Multe firme romanesti incearca marea cu degetul in promovarea online, dar de fapt e ca si cum ar conduce o masina pe intuneric si nu stiu cum sa aprinda farurile. Astfel, acestea merg mult timp pe orbecaite – fara macar sa stie directia in care ar trebui sa mearga. Insa cei care isi bazeaza deciziile strategice pe acesti indicatori reusesc sa isi maximizeze vanzarile… si in acelasi timp sa tina costurile sub control.", a explicat Marius Lazarescu.

Bucuresti, 16.12.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *