Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

the Syndicate semneaza rebranding-ul TRUST

the Syndicate a castigat pitch-ul organizat de TRUST Euro Therm pentru procesul de rebranding si strategie de comunicare.

TRUST este un important jucator national in domeniul distributiei instalatiilor termice si de ventilatie, prezent pe piata din anul 1993.

Procesul de alegere a agentiei a durat 3 luni si nume cunoscute in piata agentiilor de publicitate au fost invitate la pitch.

Abordarea the Syndicate, reflectata in modul de lucru curent, a constat in analiza categoriei in care activeaza TRUST si in propunerea unor solutii eficiente de pozitionare si comunicare. Experienta agentiei the Syndicate in colaborarea cu clienti in domeniul tehnic si in intelegerea acestui domeniu a constituit o baza solida in construirea unui parteneriat de calitate cu noul client castigat, the Syndicate dovedind inca o data creativitate si maturitate in abordarea afacerii clientului.

Constructia noii identitati de brand a elaborata confrorm abordarii Before the Line-After the Line a agentiei. the Syndicate crede in “linia” verticala ce delimiteaza momentul de memorare a brandului de cel de alegere a brandului.

In abordarea Before the Line s-au luat in considerare conventiile domeniului in care activeaza TRUST. Mai mult, the Syndicate a efectuat cercetari si a tinut interviuri in profunzime cu specialisti, constructori, instalatori si arhitecti, pentru a contura si verifica identitatea noului brand. Astfel, pentru noua identitate de brand, s-a optat pentru un descriptor care sa sublinieze pozitionarea TRUST: “Expert in solutii termice si de ventilatie” si pentru conturarea acesteia in concordata cu valorile la care brandul se raporteaza: calitate, confort, siguranta.

Elementele grafice distinctive ale brandului construit de the Syndicate sunt flacara si fulgul de zapada, simbolizand solutiile termice si de ventilatie marca TRUST. Cele 2 elemente sunt integrate in mod egal intr-un cerc, avand o cromatica si o structura ce se impletesc armonios pentru a crea un simbol indraznet, modern si memorabil.

Noua identitate va fi regasita intr-un mod vizibil si curajos pe toate materialele de comunicare TRUST, inclusiv in showroom-ul din orasul Piatra Neamt, proiectat de o echipa de arhitecti aflati in stransa colaborare cu agentia the Syndicate pentru a produce un impact memorabil.

In abordarea After the Line, the Syndicate va lansa TRUST la nivel local (Piatra Neamt), printr-un plan de comunicare in presa scrisa locala, outdoor, radio cat si activare a consumatorilor si a specialistilor, in vara anului 2011, pentru a convinge ca TRUST este Expertul in solutii termice si de ventilatie.

Echipa the Syndicate:
Monica Tarnovean, Executive Director
Razvan Vasiloiu, Strategic Planner
Florin Olingheru, Creative Director
Adriana Bestea, Copywriter

Echipa TRUST Euro Therm:
Marius Filip, coordonator marketing
Catalina Ivanov, analist marketing

Bucuresti, 23.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.