Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Public Advisors comunica pentru unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata tichetelor:

Up Romania

Up Romania (fosta Cheque Dejeuner Romania), companie detinuta de Grupul Up, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata tichetelor cu valoare din lume, a ales The Public Advisors pentru a gestiona activitatile de PR pe piata locala. Decizia Up Romania vine in contextul unui proces de rebranding global, dar si al unui moment important al pietei, introducerea tichetelor de masa electronice.

Campania de PR gandita si implementata de The Public Advisors va avea mai multe componente si va include atat zona de media relations clasice, cat si proiecte speciale, comunicare online si in social media, dar si comunicare interna. Toate activitatile de comunicare din 2015 vor avea un numitor comun: sustinerea noii strategii de brand a Up Romania, bazata pe 4 piloni importanti: responsabilitatea, adaptabilitatea, solidaritatea si antreprenoriatul.

‘’Suntem onorați să putem comunica pentru Grupul Up . Într-o piață cu 3 mari jucători, Up Romania se diferențiază prin dorința de a aduce produse și servicii in atentia publicului într-un mod diferit față de standardele industriei. The Public Advisors s-au identificat de la început cu înclinația celor de la Up Romania către proiecte originale și inițiative ce plasează compania sub aura pionieratului. Ne-am unit fortele intr-un moment oportun pentru a avea pregatita o strategie de comunicare coerenta pentru acest moment de remodelare a pietei tichetelor de masa.’’, a declarat Raluca Mihălăchioiu, The Public Advisors.

Prezența Up Romania într-un segment economic aflat în strânsă legătură cu mediul social face ca procesul de comunicare să fie unul versatil, adaptabil la multitudinea de canale prin care mesajul ajunge la receptori. De aceea, serviciile The Public Advisors înglobează elemente de actualitate, îmbinate cu abordări clasice integrate în strategia de comunicare. Partea de media relations asigură un coverage adecvat pentru liniile comunicării Up Romania, atât în print, cât și în online. Proiectele speciale cu publicațiile online și bloggerii aduc o notă de nou și exprimă dorința Up Romania de a se păstra relevanți în plină revoluție digitală, dar și de a crește, fără a neglija dinamica pieței.

„Up Romania a ales ca partener de comunicare Public Advisors pentru atuurile sale: profesionalism, implicare si creativitate. Atunci când vrem să ne facem auziți, suntem convinși că The Public Advisors va face posibilă conectarea noastră cu clienții, presa, factorii de decizie și jucătorii din piață în cel mai bun mod cu putință. Anul acesta, activitatea noastră este marcată de modificările legislative care vin cu oportunitatea digitalizării pieței de tichete de masă, iar mișcările din piață impun transparență și intensificarea comunicarii. Ne bucuram că am găsit la The Public Advisors o echipă care ne înțelege și ne susține în eforturile de comunicare, cu rigoare și creativitate, exprimând starea de spirit Up Romania caracterizată prin optimism si dinamism.”, declară Elena Pap, Director General Up România.

Echipa dedicată proiectului Up Romania în cadrul The Public Advisors este formată din Lidia Pitulea (Group Account Manager) și Claudia Clipici (Public Advisor). Echipa Up Romania care gestioneaza comunicarea pe proiectele de PR este formata din Iuliana Dinu (Marketing Manager) si Irina Carabulea (PR Executive).

Bucuresti, 11.02.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.