Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Practice castiga pentru a doua oara trofeul SABRE Awards pentru

campanie de PR din Europa de Est

Agentia de relatii publice The Practice a primit aseara trofeul SABRE Awards pentru cea mai buna campanie de PR din Europa de Est, in cadrul galei de premiere desfasurata la Londra. SABRE Awards este cea mai importanta competitie din Europa, Africa si Orientul Mijlociu dedicata exclusiv PR-ului, care premiaza cele mai strategice, creative si eficiente campanii. Anul acesta, in competitie agentiile participante s-au inscris cu peste 1.600 de campanii de relatii publice.

Campania castigatoare a fost "Lansarea pufuletilor Gusto", care a militat cu succes pentru optimism si pentru aducerea unui zambet pe fetele romanilor, unii dintre cei mai pesimisti europeni conform studiilor oficiale. Campania a primit deja Golden Award for Excellence la Romanian PR Award 2009 la categoria Marketing PR si a fost dublu nominalizata la European Excellence Awards 2009 (la categoriile Food&Drinks si South East Europe).

Nu este pentru prima data cand The Practice confirma la nivel regional in ce priveste creativitatea si eficienta campaniilor realizate. In 2008, agentia a primit acelasi premiu, Gold SABRE for Eastern Europe, pentru campania Ziua Barbatului – client: Bergenbier. Iar palmaresul companiei de PR mai include si performantele obtinute la o alta competitie europeana importanta, European Excellence Awards: trofeul pentru cea mai buna campanie de PR din Europa de Sud-Est in cadrul editiei 2008 (Olimpiada Oamenilor Obisnuiti – client: Prigat) si o nominalizare la aceeasi categorie in editia 2009 (Lansarea pufuletilor Gusto – client: Gusto).

"Acest trofeu este o satisfactie imensa pentru noi si o confirmare a valorii muncii noastre, cu atat mai mult cu cat agentia noastra reuseste sa il castige pentru a doua oara in cei trei ani si jumatate de la infiintare. Campania pentru pufuletii Gusto a presupus o mare desfasurare de forte, multa planificare dar si multa creativitate, rasplatite in final prin rezultate de exceptie pentru brand si iata ca si pentru agentie. Am lucrat cu foarte mare drag la acest proiect, asa cum de altfel ne place sa ne implicam pentru fiecare client in parte.
Multumim unui client deschis, care ne incurajeaza sa fim creativi in ceea ce realizam pentru pufuletii Gusto", a declarat Oana Bulexa, Client Service Director al agentiei.

Echipa care a lucrat la aceasta campanie a fost formata din: client – Eliodor Apostolescu, concept & strategie – Gabriela Lungu si Andrei Balan, project management & client service – Oana Bulexa si Floriana Cristea.

THE PRACTICE este o companie de consultanta in comunicare dedicata construirii si protejarii celor mai ambitioase branduri din Romania, locale sau internationale. Cu o abordare integrata asupra comunicarii, THE PRACTICE depaseste in competente si activitate munca unei agentii clasice de PR.
Axata puternic pe creativitate si eficienta, compania este o prezenta constanta pe podiumurile competitiilor de profil locale si internationale, fiind in 2009 desemnata Agentia Anului in Romania si nominalizata ca European Newcomer Agency of The Year, pentru a numi doar cele mai recente performante.
Pe plan local, agentia este parte din Leo Burnett Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din Romania.

 Bucuresti, 27.05.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.