Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tendinte mondiale in materie de cadouri, pentru 2013

Între 15 și 19 februarie 2013, Frankfurt/Main a găzduit târgul Ambiente, cea mai mare expoziție mondială de bunuri de consum: cadouri, decoraţiuni interioare, design şi accesorii de interior, textile, porţelan, sticlărie. Au participat 4.500 mari producători din întreaga lume, din peste 90 de state, și peste 150.000 de vizitatori. Cu acest prilej, s-au stabilit tendințele globale în materie de cadouri – util de reținut mai ales acum, în luna femeilor.

Produsele expuse la Ambiente – ultimul “răcnet” în domeniu, dar și întâlnirile și seminariile despre noile tehnologii stabilesc noile repere globale în materie de cadouri. Ultima tendință în domeniu este alegerea și personalizarea cadoului în funcție de pasiunile și personalitatea destinatarului, cadoul fiind astfel și un element de branding personal.

Cele mai în trend cadouri pentru bărbați sunt ceasurile, cutiile de depozitare a ceasurilor sau dispozitive de întoarcere a ceasurilor, în timp ce oamenilor de afaceri li se dăruiesc instrumente de scris, decorațiuni personalizate pentru birou și accesorii asociate fumatului.

Pentru femei, rămân pe primul loc bijuteriile, în special cele cu pietre prețioase, alături de cutii și modalități inovatoare de păstrare a acestora. De asemenea, foarte căutate sunt accesoriile din piele și cele fashion, decorațiunile, parfumurile de lux.

Târgul Ambiente oferă și un bun prilej de analiză a modului în care a evoluat piața cadourilor. Pamela Danziger, renumit expert în studii de piață privind preferințele consumatorilor și autoare a cărții “Shopping Why We Love It and How Retailers Can Create the Ultimate Customer Experience”, susține că piața cadourilor s-a reinventat complet în ultimii cinci ani. Ce era la mare căutare în 2007 acum este total desuet. Marketerii de succes din domeniul cadourilor au rămas în topul tendințelor, adaptându-se pe măsură ce consumatorii și-au schimbat preferințele și s-au orientat spre noi destinații de shopping. Cei mai mari consumatori de cadouri de lux sunt acum chinezii.

Care e secretul succesului? O ofertă mereu nouă, cu produse deosebite, poate trezi interesul consumatorului avid de inedit și dornic să se diferențieze. În plus, oferta trebuie să fie disponibilă acolo unde se cumpără cel mai mult cadouri, respectiv online, după cum arată ultimele studii în domeniu. Și, cum cumpărătorii își doresc mereu altceva, retailerii trebuie să vină constant cu ceva nou, impresionant, surprinzător, prezentat într-un mod aparte, care să ofere cumpărătorului o experiență completă, plăcută și memorabilă.

Cum se poate reuși acest lucru și ce surprize ne rezervă 2013 aflăm de la Eugen Răsoiu, managerul magazinului de cadouri Borealy, recent întors de la Târgul Ambiente: “Din experiența noastră de peste 4 ani pe piața din România, reiese că gusturile românilor au evoluat semnificativ; acum preferă produsele rafinate, unicat, cu design exclusivist și de cea mai bună calitate. Pentru anul acesta am pregătit atât articole din țări europene cu tradiție în manufactura și comerțul de produse luxury, precum Italia, Franța sau Elveția, cât și accesorii fashion, ceasuri, cosmetice și parfumuri de lux, bijuterii cu pietre semiprețioase sau cristale Swarovski, cadouri și butoni, cravate și curele, trabucuri, accesorii de birou și instrumente de scris, coșuri-cadou, băuturi sau preparate fine, articole personalizate inspirate de diverse hobby-uri”.

Despre Borealy Gifts

Brandul de cadouri și bijuterii premium Borealy s-a lansat în 2008, având ca sursă de inspirație strălucirea unică a aurorei boreale – un spectacol în sine, discret și grandios deopotrivă, care se regăsește în rafinamentul și eleganța tuturor colecțiilor de bijuterii Borealy. Destinate femeii sofisticate, care dorește să-si pună în valoare frumusețea naturală printr-o bijuterie meșteșugită pe măsura personalității sale, bijuteriile Borealy se înscriu în gama generală de produse premium a grupului, alături de cadourile exclusiviste. www.borealy.ro

Bucuresti, 04.03.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.