Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TEMPO Creative Group si QB Promotion lanseaza Tempo Action

Noua companie îşi propune să devină un jucător important în industria de comunicare directă din România valorificând tendinţele pieţei de către activarea neconvenţională a consumatorului.

TEMPO Creative Group, prin fostul său department de BTL şi QB Promotion, una din companiile de TTL din top 5 anunţă lansarea Tempo Action.
Noua companie este creată de Dragoş Grigoriu şi Răzvan Warinschi care deţin fiecare câte un pachet de 50% şi va fi condusă de Răzvan Warinschi din poziţia de Managing Partner. Tempo Action estimează pentru 2008 o cifră de afaceri de peste 3,5 milioane de euro, provenind din businessul fostului departament de BTL al Tempo de peste 1 milion de euro şi al QB Promotion de peste 2.5 milioane euro. Valoarea companiei Tempo Action este estimată astăzi la aproximativ 6,5 milioane de euro.

Cu o echipă de 30 de specialişti Tempo Action va beneficia de toate resursele profesionale ale grupului din care face parte. Compania îşi propune consolidarea poziţiei de top pe care o deţine prin business-urile cumulate ale celor două entităţi şi crearea unor soluţii de comunicare de natură să stabilească noi repere ale pieţei de specialitate. Beneficiind de acoperire naţională, prin filiale locale deschise în cinci oraşe ale ţării –  Constanţa, Iaşi, Braşov, Timişoara, Craiova, precum şi de experienţa a peste 600 de proiecte anuale de activare cu grade de complexitate din cele mai diverse, Tempo Action se poziţionează ca o companie de soluţii creative through-the-line.

“Tempo Action este compania comunicare neconvenţională a grupului şi o verigă importantă în construirea unor soluţii integrate, venind în completarea celorlalte specialităţi create deja în cadrul grupului Tempo – creative services, creative production, strategie, branding, PR, interactive şi media. Este un jucător matur, ambele entităţi ce stau la baza înfiinţării sale fiind create cu ani în urmă, care aspiră să adreseze aşteptările a ceea ce noi numim <challenger brands>, punând astfel în practică strategia grupului într-o zonă a comunicării cu foarte mult potenţial de explorat. Tempo Action pleacă la drum cu o echipă solidă de specialişti, cu o cazuistică impresionantă, cu un set de instrumente de lucru din care se pot inspira toate companiile din grupul nostru, cu un portofoliu de clienţi activi şi mai ales exigenţi şi cu misiunea de a continua drumul ascendent la dimensiunea unei companii lider în industrie,” a declarat Dragoş Grigoriu, Preşedinte TEMPO Creative Group.

Departamentul BTL din Tempo a fost creat în 1996, şi de-a lungul timpului a gestionat sute de proiecte memorabile, dintre care Bradul Dialog (2000) – o construcţie sub forma unui brad de Crăciun împodobit cu zeci de automobile oferite cadou abonaţilor, lansarea revistei FHM (2001) printr-un spectacol susţinut în centrul Bucureştiului, lansarea proiectului Băneasa (2005), lansarea Money Channel printr-un miting al capitaliştilor difuzat live de către Money Channel pe 1 mai 2006, lansarea Mercedes Benz Sprinter 2006, lansarea proiectului Petrom City printr-o serie de evenimente interne şi externe care au acoperit o perioadă de 18 lun, Danone Nations Cup – un eveniment naţional coordonat şi implementat de Tempo din 2005, lansarea Bentley în România în octombrie 2008 precum şi o serie de activări pentru Audi începând din luna septembrie 2008.

„Având un client cum este Coca-Cola am ajuns să stăpânim această meserie ca un jucător de tenis care se află în fiecare zi în faţa lui Ion Ţiriac. Nu este niciodată suficient să ştii să joci cum ai jucat ieri, trebuie să te antrenezi permanent pentru următoarea mişcare şi să anticipezi de unde va veni mingea şi unde vrei să o trimiţi mai departe. Trecutul nostru ne califică pentru a aspira la o poziţie de lider pe această piaţă, mai ales că acum facem parte dintr-un grup de comunicare puternic antreprenorial şi creativ, în care noi ne regăsim cu o identitate de specialist în campanii through-the-line,” a declarat Răzvan Warinschi, Managing Partner Tempo Action.

QB Promotion a fost creat în 2001 şi încă de atunci lucrează neîntrerupt pentru Coca-Cola HBC, derulând o medie de peste 300 de evenimente în fiecare an pentru acest client. Printre campaniile memorabile derulate de această echipă se numără „Coca-Cola Iceland” primul patinoar pe plajă din lume (2005, 2006, 2007), lansarea Glenmorangie (2008) printr-un eveniment care a reunit toate celebrităţile din Bucureşti, Whirlpool – promoţie naţională derulată în 80 de magazine partenere (2006), implementarea „Coke Live” (2006, 2007).
Tempo Action pleacă la drum cu un portofoliu de clienţi din care fac parte Audi, Coca-Cola, Danone, Orhideea, Eurial Leasing (NBG), Tom Commercial Center,Western Union, LVMH (Luis Vuiton  Moet Hennesy), LG, Petrom, Mercedes-Benz Romania, Autoclass, Bentley, Băneasa Shopping City, Boom.

Bucuresti, 05.11.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.