Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Telespectatorii au ales Realitatea TV

Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de televiziune în ziua alegerilor şi a condus topul audienţelor la nivel naţional şi în momentul închiderii urnelor, cu aproape 2 milioane de telespectatori în minutul 21:00 – 21:01, potrivit datelor furnizate de GfK România.

Postul de ştiri a înregistrat o audienţă de 9,5 puncte de rating în minutul 21:00 – 21:01, având o cotă de piaţă de 17,9% la nivel naţional, adică 1.941.000 de telespectatori din toată ţara. În momentul închiderii urnelor urmează Antena 3, cu 1.688.000 de telespectatori la nivel naţional (8,3 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă) şi PRO TV, cu 1.376.000 de telespectatori (6,8 puncte de rating şi 12,7% cotă de piaţă).

Topul audienţelor pe întreaga zi electorală, la nivel naţional, este condus tot de Realitatea TV. Televiziunea a înregistrat o medie de 688.000 de telespectatori din toată ţara în fiecare minut – 3,4 puncte de rating şi 12,7% cotă de piaţă. În clasament urmează PRO TV, cu o medie de 516.000 de telespectatori pe minut (2,5 puncte de rating la nivel naţional şi 9,5% cotă de piaţă) şi Antena 3 – 479.000 de telespectatori din toată ţara, în medie, pe minut (2,4 puncte de rating şi 8,8% cotă de piaţă).

În intervalul orar 18:30 – 22:00, televiziunea de ştiri a avut 1.189.000 de telespectatori din toată ţara, în medie, în fiecare minut. La nivel naţional, ediţia specială realizată de Mihai Tatulici până la ora 20:00 şi programul Realitatea Zilei, moderat de Răzvan Dumitrescu între 20:00 şi 22:00 au înregistrat  o medie de 5,8 puncte de rating şi 11,7% cotă de piaţă. Pe acelaşi tronson, PRO TV a avut 5,8 puncte de rating (1.177.000 de telespectatori pe minut şi cotă de piaţă 11,5%), iar Antena 3 – 5,5 puncte de rating (1.123.000 de telespectatori pe minut şi 11,1% cotă de piaţă).

Vârful zilei pentru televiziunea de ştiri la nivel naţional s-a înregistrat tot în timpul dezbaterii realizate de Răzvan Dumitrescu, cu 2.059.000 de telespectatori din toată ţara în minutul 21:15 – 21:16, adică 10,1 puncte de rating şi 19% cotă de piaţă.

În intervalul orar 22:00 – 01:00, ediţia specială realizată de Oana Stancu şi Adrian Ursu a menţinut Realitatea TV în fruntea clasamentului de audienţe la nivel naţional. Programul a fost urmărit de 1.207.000 de telespectatori, în medie, în fiecare minut, având 5,9 puncte de rating la nivel naţional şi o cotă de piaţă de 15,9%. Urmează în top Antena 3, cu 4,8 puncte de rating (982.000 de telespectatori din toată ţara, în medie, pe minut şi 13% cotă de piaţă) şi Antena 1 – 3,8 puncte de rating (772.000 de telespectatori pe minut şi 10,2% cotă de piaţă).

Bucuresti, 07.12.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.