Antena 1 conduce clasamentul de audienţã atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile
Ziua de ieri a fost una extraordinarã pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã. Atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Acces Direct, Te cunosc de undeva! şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.8% şi o cotã de piaţã de 15.6% în rândul telespectatorilor din mediul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.5% şi 14.5% cotã de piaţã.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Whole Day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.8 |
15.6 |
401 |
Pro TV |
3.5 |
14.5 |
371 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 8.8% şi 16.6% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 924 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Prime Time (19:00-23:00) |
Antena 1 |
8.8 |
16.6 |
924 |
Pro TV |
8 |
15.1 |
844 |
Cea de-a noua ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentatã de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, episodul câştigat de Pepe, cu o transformare de senzaţie în Elena Cârstea a înregistrat asearã un rating mediu de 6.6% şi o cotã de piaţã de 14.9% pe segmentul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu doar 5.5% rating şi 12.5% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Te cunosc de undeva (20:29-23:30) |
Antena 1 |
6.6 |
14.9 |
367 |
Pro TV |
5.5 |
12.5 |
309 |
Şi la nivel urban, Te cunosc de undeva! a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea fiind urmãritã, în medie de 890 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8.5% şi 16.6% cotã de piaţã. Poziţia secundã în topul audienţelor a fost ocupatã tot de Pro Tv, care în acel interval orar difuza producţiile Serviciul Român de Comedie şi Tanti Florica.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Te cunosc de undeva (20:29-23:30) |
Antena 1 |
8.5 |
16.6 |
890 |
Pro TV |
5.2 |
10.1 |
543 |
În minutul de aur, 20:44, peste 2 016 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau jurizarea momentului lui Jean de la Craiova la Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 523 000 de telespectatori urmãreau programul oferit atunci de Pro Tv.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
20:44 |
10.6 |
18.1 |
2016 |
8 |
13.7 |
1523 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 20.7% şi un rating mediu de 3.7% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1.6% şi 8.9% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
3.7 |
20.7 |
206 |
Pro TV |
1.6 |
8.9 |
89 |
Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.6% şi o cotã de piaţã de 19.7%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã de Pro TV.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces Direct (16:58-18:59) |
Antena 1 |
5.6 |
19.7 |
314 |
Pro TV |
5.6 |
19.5 |
311 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 164 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 2.9% şi o cotã de piaţã de 13.4 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Un show pacatos (23:30-01:03) |
Antena 1 |
2.9 |
13.4 |
164 |
Pro TV |
2.1 |
9.7 |
119 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 6 noiembrie 2013