Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Te cunosc de undeva!, lider detasat de audienta

Antena 1 conduce clasamentul de audienţã atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile

Ziua de ieri a fost una extraordinarã pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã. Atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Acces Direct, Te cunosc de undeva! şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.

Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.8% şi o cotã de piaţã de 15.6% în rândul telespectatorilor din mediul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.5% şi 14.5% cotã de piaţã.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day (02:00-26:00)

Antena 1

3.8

15.6

401

Pro TV

3.5

14.5

371

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 8.8% şi 16.6% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 924 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time (19:00-23:00)

Antena 1

8.8

16.6

924

Pro TV

8

15.1

844


Cea de-a noua ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentatã de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, episodul câştigat de Pepe, cu o transformare de senzaţie în Elena Cârstea a înregistrat asearã un rating mediu de 6.6% şi o cotã de piaţã de 14.9% pe segmentul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu doar 5.5% rating şi 12.5% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te cunosc de undeva (20:29-23:30)

Antena 1

6.6

14.9

367

Pro TV

5.5

12.5

309

Şi la nivel urban, Te cunosc de undeva! a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea fiind urmãritã, în medie de 890 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8.5% şi 16.6% cotã de piaţã. Poziţia secundã în topul audienţelor a fost ocupatã tot de Pro Tv, care în acel interval orar difuza producţiile Serviciul Român de Comedie şi Tanti Florica.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te cunosc de undeva (20:29-23:30)

Antena 1

8.5

16.6

890

Pro TV

5.2

10.1

543

În minutul de aur, 20:44, peste 2 016 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau jurizarea momentului lui Jean de la Craiova la Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 523 000 de telespectatori urmãreau programul oferit atunci de Pro Tv.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

20:44

10.6

18.1

2016

8

13.7

1523

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 20.7% şi un rating mediu de 3.7% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1.6% şi 8.9% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul DA (14:00-16:00)

Antena 1

3.7

20.7

206

Pro TV

1.6

8.9

89

Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.6% şi o cotã de piaţã de 19.7%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã de Pro TV.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:58-18:59)

Antena 1

5.6

19.7

314

Pro TV

5.6

19.5

311

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 164 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 2.9% şi o cotã de piaţã de 13.4 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (23:30-01:03)

Antena 1

2.9

13.4

164

Pro TV

2.1

9.7

119

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 6 noiembrie 2013

Bucuresti, 07.11.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.