Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

“Te cunosc de undeva!”, lider de audienta in mediul urban

Emisiunea "Te cunosc de undeva!", care l-a desemnat castigator pe Cezar Ouatu, cu o transformare in Dida Dragan, a fost sambata seara lider de audienta la nivelul publicului din mediul urban. Cea de-a doua editie a show-ului transformarilor spectaculoase a adunat in fata micilor ecrane 1.331.000 de telespectatori din toata tara, in minutul de maxima audienta de la 21.50.

Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune, la nivelul publicului din mediul urban, si a a obtinut pe perioada difuzarii emisiunii (19.58 – 23.20) o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 16,7% cota de piata, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 6 puncte de rating si o cota de piata de 15,2 %.

În concursul transformărilor de sâmbăta aceasta, curajoasa și talentata actriță Tania Popa a imitat o moldoveancă pur sânge din noua generație, Lariss, și a cântat hit-ul acesteia, “Dale Papi”. Florin Ristei a facut un show total transformat în Radu Ille, iar Viorica și Margherita din Clejani.

i-au readus în fața telespectatorilor Antenei 1 pe Mirabela Dauer și Marian Nistor, cu al lor cântec “Frunza mea albastră”. Adrian Enache l-a imitat pe idolul său, Tom Jones, iar Carmen Simionescu a cântat “Nu m-am gândit la despărțire”, transformată în Dan Spătaru. Andreea Antonescu a renunțat la unghiile lungi și genele false pentru personajul sau, Paul Anka, iar Nadir a încălțat pentru prima oară pantofii cu toc, ca sa o imite pe interpreta de muzică populară Niculina Stoican. În premieră, la “Te cunosc de undeva!”, Șerban Copoț s-a transformat in Brian Adams, iar Cezar Ouatu in Dida Dragan, acesta din urma fiind desemnat si castigatorul galei.

Invitatul special al serii a fost Horia Brenciu care, impreuna cu HB Orchestra, a sustinut un moment special dedicat unei icoane a muzicii mondiale, Frank Sinatra.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 19 septembrie 2015

Bucuresti, 20.09.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *