Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Te-ai gândit vreodată care este culoarea muzicii?

Tu la ce te gândești când asculți muzică? La beat-ul melodiei, la oamenii pe care îi iubești sau la cei care sunt alături de tine în acel moment? Îți vin în minte fel de fel de amintiri senzoriale sau dai involuntar forme muzicii?

Dar dacă te-am întreba care crezi că este Culoarea Muzicii? O culoare care să însumeze toate trăirile din jurul muzicii? Savana te invită să urmărești un experiment care pune în prim-plan modul în care gândim și percepem lucrurile.

MRM // McCann România semnează un experiment video în premieră, menit să demonstreze că evenimentele din jurul nostru, fie că ne dăm seama sau nu, ne inspiră culoare.

Participanții? Un psiholog, o profesoară, un zugrav, un designer de interior si doi iubitori de culoare care și-au redecorat recent casa. Ce au toți în comun? Aparent nimic, în esență culoarea.

În prima parte a experimentului, toți șase au urmărit un colaj video de la cele mai tari concerte ale anului. Apoi, în a doua parte, au fost întrebați care cred că este Culoarea Muzicii și au fost invitați să vopsească cu Savana un perete în culoarea aleasă. Ce au ales cei șase participanți puteți urmări în acest video:

Concluzia? Toate trăirile și experiențele din jurul nostru ne inspiră culoare. Fiecare eveniment este asortat inconștient cu un gust, o vibrație, un sentiment, o culoare. Filmele pe care le privim. Locurile în care mergem. Luptele pe care le ducem. Viața pe care o trăim. Trăiește viața în culori!

“E nedrept să crezi că doar obiectele și, în general, lucrurile tangibile au culoare. Luna mai poate avea o culoare. O victorie poate avea o culoare. Reușitele și emoțiile pot avea o culoare. Uneori nu este aceeași pentru fiecare dintre noi. Alteori este. Iar fix asta a fost premisa experimentului nostru. Acum, aș putea să zic că n-am avut nicio emoție în timpul experimentului. Aș putea. Dar recunosc că am simțit același gol de 5 secunde în stomac de fiecare dată când se termina un video, până în momentul în care participantul alegea Culoarea Muzicii.”, Mihai Țițirig, Copywriter, MRM // McCann România

“Savana, cea mai cunoscută și îndrăgită marcă de vopsea din România, și-a propus încă de la început să inspire și să-l ajute pe consumator în alegerea culorilor pentru decorarea casei. Savana își dorește să creeze o magie a culorilor în viața oamenilor si acesta este motivul pentru care, noi, echipa Savana, am văzut un imens potențial în experiment, care de fapt este povestea culorilor din viața noastră, a evenimentelor și lucrurilor de zi cu zi care ne înconjoară”,  Cristina Avram, Consumer Marketing Manager Fabryo Corporation

Echipa MRM // McCann România care a lucrat la dezvoltarea campaniei:
Ionela Buta, Deputy CEO / Gina Zgubea, Client Service Director / Cristina Airinei, Account Manager / Ioana Filip, Executive Creative Director / Bogdan Teodorescu, Art Director / Mihai Țițirig, Copywriter / Alexandru Popa, AV Producer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *