Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TBWAMERLIN A CASTIGAT CONTUL BIC

TBWA\ MERLIN a castigat licitatia organizata de BIC ROMANIA pentru desemnarea unei agentii care sa dezvolte campaniile de promovare pentru divizia de papetarie a BIC ROMANIA.
Pentru intreg anul 2006, TBWA\MERLIN va oferi servicii de BTL si PR pentru produsele de papetarie BIC.

BIC este prezent pe piata din Romania inca din 1999 cu toate cele 3 categorii de produse: papetarie, brichete si aparate de barbierit.

Pentru categoria papetarie, BIC ofera o gama larga de produse devenind astfel pentru clientii sai un adevarat “full line supplier”: instrumente de scris sub marcile BIC® si BIC®Select™, markere – BIC®, instrumente de colorat – BIC® Kids, corectoare si lipici – Tipp-Ex® si BIC®.
La categoria brichete este prezent cu marca BIC® iar pentru aparatele de barbierit cu marcile BIC® si Astor™.

Echipa TBWA\MERLIN care a pregatit prezentarea cu care s-a castigat pitch-ul a fost formata din: Cristian Munteanu – Creative Director, Catalin Rucareanu – Art Director, Alexandru Stanescu – BTL Director, Alexandru Tarog – Senior Account Manager si Mona Arsulescu – PR Account Executive.

TBWA\MERLIN face parte din reteaua TBWA\ si functioneaza in formula actuala din mai 2005 prin parteneriatul dintre TBWA\Bucuresti si Merlin Advertising.
TBWA\ creeaza idei disruptive pentru clienti globali, printre care Absolut, adidas, Apple, Beiersdorf (Nivea), Haagen-Dazs, Henkel, Masterfoods, McDonald’s, Michelin, Nissan si Sony Playstation.
TBWA\ are 239 de birouri in 75 de tari si aproximativ 8.300 de angajati in intreaga lume.
TBWA\ este o companie a grupului Omnicom Group Inc.
Omnicom Group Inc. (NYSE-OMC) (www.omnicomgroup.com) este una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale. Firmele specializate care fac parte din grupul Omnicom ofera celor peste 5.000 de clienti din mai mult de 100 de tari servicii de publicitate, planificare strategica si media buying, marketing direct si promotional, relatii publice si alte servicii specializate de comunicare.

Bucuresti, 12.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.