Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Studiu Granini: Marul este cel mai consumat fruct din Romania

Conform unui studiu realizat de Granini*, mărul este cel mai consumat fruct din România!

Granini prezintă rezultatele unui studiu realizat recent în România, având drept subiect consumul de fructe. Românii consideră că fructul reprezentativ pentru ţara noastră este mărul, acesta fiind şi cel mai consumat dintre toate. Granini Răcoarea Fructelor de mere, aroma lansată recent de către United Romanian Breweries Bereprod – producător sub licenţă unică a produselor Granini în România -, vine în întâmpinarea preferinţelor exprimate de consumatorii români care iubesc aroma de mere.

51% dintre românii participanţi la studiu au afirmat că mărul este cel mai consumat fruct, din perspectiva lor, iar 23% au făcut referire la portocale. Alte fructe aflate în topul consumului sunt bananele (11%), perele (3%), kiwi (2%) şi strugurii (1%).

Întrebaţi care ar fi fructul reprezentativ pentru România, majoritatea celor intervievaţi au nominalizat tot mărul (65%). În opinia românilor, acesta urmat de prune (9%), struguri (7%), pere (4%), portocale (2%) şi pepene (2%).

„Rezultatele acestui studiu s-au dovedit a fi foarte interesante, de real ajutor pentru alegerile pe care le facem cu privire la produse. În acest sens, în acord cu preferinţele românilor, tocmai am lansat de curând două noi sortimente de băuturi răcoritoare, Granini Răcoarea Fructelor, iar una dintre arome este cea de măr, fructul ce s-a dovedit a fi cel mai consumat de la noi. Românii sunt în permanentă căutare de arome noi şi compania noastră este atentă la dorinţele consumatorilor pentru a le oferi băuturi răcoritoare pe gustul lor. Granini Răcoarea Fructelor din mere a fost o alegere inspirată de români şi preferinţele acestora”, afirmă Elena Mărăcine, Category Manager Soft Drinks.

Despre Granini

Marca Granini se află din anul 2006 în portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod şi este disponibilă pe piaţa autohtonă de băuturi răcoritoare necarbontate cu mai multe arome și mixuri de fructe, împărţite pe trei segmente: suc 100%, nectar şi still drinks – mere, suc 100%, portocale cu pulpă, suc 100%, nectaruri din: piersici, portocale-mango, grapefruit roz, coacăze, portocale-morcovi ACE; still drinks: portocale cu pulpă, grapefruit cu pulpă, vişine, mere-coacăze, piersici, grapefruit roz-zmeură, lamâi-mentă, mere.

Granini este marca a cărei istorie de succes începe în anul 1965, odată cu lansarea sa pe piaţa din Germania. Recunoscută în peste 74 de ţări, marca este apreciată de consumatori pentru produsele sale naturale şi pentru atenţia pe care producătorii o demonstrează în alegerea celor mai bune fructe. Produsele Granini păstrează gustul autentic şi natural al fructelor demostrând superioritatea acestuia și, ca urmare, preferința consumatorilor indiferent de categoria în care activează, în acelasi timp brandul fiind în mod continuu interesat de evoluţia preferinţelor consumatorilor pentru a oferi acestora adevărate momente de încântare zilnică, o bogăție a gustului și aromelor izvorând din calitatea produselor.

* Conform unui studiu realizat în martie 2012 de ISRA Centre, ca urmare a cercetării cantitative realizate la nivel naţional, bazate pe grilă de interviu, la care au participat 1057 respondenţi cu vârsta între 18-55 ani.

Bucuresti, 27.08.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.