Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sticlele festive de la Lăptăria cu Caimac au ajuns în magazine

Sticle festive Laptaria cu Caimac

Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate de specialitate 100% naturale, a desemnat doi câștigători în urma concursului “Împodobește eticheta de sărbători”. Cele două etichete în ediție limitată sunt deja pe sticlele de lapte în magazinele din toată țara.

În urma celor peste 200 de înscrieri, brandul de lactate de specialitate a premiat două tinere creative care au reușit să surprindă magia sărbătorilor de Crăciun.

Desenele realizate de Orla Tansley și Oana Maria Pătrașcu au câștigat fiecare câte 1.000 de euro, iar sticlele festive de la Lăptăria cu Caimac au ajuns deja în magazine.

“Ne-am bucurat să vedem că cele 3 lucrări finaliste au strâns mii de reacții pozitive pe pagina de Facebook a Lăptăriei. Am ales cele două etichete câștigătoare în urma unei competiții foarte strânse. Iar pe lângă premiul în bani, credem că este important pentru un tânăr creativ să-și vadă propria creație pe rafturile magazinelor și să fie apreciată de consumatorii Lăptăriei”, a menționat Mădălina Cocan, co-fondator Lăptăria cu caimac.

Sticle festive Laptaria cu Caimac

Concursul “Împodobește eticheta de sărbători” a avut loc în perioada 16 septembrie și 1 noiembrie 2019, iar pasionații de design cu vârste sub 25 de ani au avut posibilitatea de a-și înscrie lucrările pe site-ul laptariacucaimac.ro. Juriul a ales 3 lucrări finaliste, iar fanii Lăptăriei au votat creațiile preferate. “Fiecare lucrare înscrisă în concurs ne-a arătat pasiunea tinerilor pentru design, dar și dorința acestora de a-și vedea eticheta într-o ediție limitată de Crăciun. Știm că nu există o limită de vârstă în ceea ce privește creativitatea, dar noi am început acest concurs pentru a încuraja tinerii creativi, pasionați de design, și mereu o să îi încurajăm pe cei care nu dispun de foarte multe mijloace să-și dezvolte pasiunea. A fost o adevărată bucurie pentru noi să conturăm acest concurs și le mulțumim tuturor pentru sutele de propuneri trimise”, a menționat Mădălina Cocan, co-fondator Lăptăria cu caimac.

Lăptăria cu Caimac are propria fermă și folosește cele mai noi mijloace de a produce lactate de calitate, naturale, sigure, nutritive și fără adaosuri inutile. Fabrica de procesare de ultimă generație, în care s-au investit peste 5 milioane euro, are o capacitate tehnică de procesare de aproximativ 75 tone de lapte pe zi, iar tehnicile de procesare moderne permit pasteurizarea laptelui la o temperatură mai joasă decât media obișnuită, pentru a păstra gustul adevărat al laptelui de la vacă și o parte cât mai mare din substanțele nutritive.

Mai multe informații despre Lăptăria cu Caimac și produsele brandului găsiți la www.laptariacucaimac.ro sau pe pagina de Facebook/Instagram Lăptăria cu Caimac.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.