Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Stella Artois si HyperActive au adus „Le Cinema Anonime” pentru adevaratii cunoscatori

Campania de comunicare are ca element central platforma www.stellaartois.ro dezvoltată de HyperActive pentru a deveni un site de brand şi, totodată, un club al cunoscătorilor

Le Cinema Anonime a fost primul dintr-o serie de proiecte speciale care a gravitat în jurul platformei Stella Artois/”Le Club”. Desfăşurată pe parcursul a două săptămâni, campania a adus un cinematograf anonim pe marginea piscinei, în care cinefilii au vizionat filmul premiat anul trecut la festivalul Anonimul. La o astfel de chemare numai adevăraţii „connaisseurs” puteau să răspundă. Acesta a fost şi obiectivul brandului aşa că cei care au participat au devenit membri „fondatori” ai „Le Club”, locul de întâlnire al adevăraţilor cunoscători, deci … al celor care iubesc Stella Artois.

Selecţia cunoscătorilor de film a fost făcută printr-o aplicaţie anonimă pe Facebook, care a luat forma unui chestionar. Utilizatorii care au răspuns corect la toate întrebările au primit o invitaţie de două persoane la film. „Le Cinema Anonyme” a fost creată ca o campanie de teasing pentru lansarea platformei „Le Club”. Adevăratul element de noutate a constat însă în alegerea unei locaţii neobişnuite, care nu a mai fost utilizată niciodată ca sală de cinema: piscina Daimon Club din Bucureşti. La finalul filmului a fost lansat şi noul website Stella Artois, proiect dezvoltat de HyperActive.

„Le Cinema Anonyme a fost un proiect provocator în primul rând datorită dificultăţii de a targeta iubitorii de film din Bucureşti. Provocarea a fost cu atât mai mare cu cât am pornit prin a face buzz în jurul unui eveniment misterios, în care nu era menţionat niciun brand. Iar după ce i-am găsit pe cei care au dovedit că sunt maeştri în ale cinematografiei, frumuseţea proiectului a constat în faptul că le-am oferit pentru început doar atmosfera care înconjura brandul şi abia ulterior le-am descoperit şi numele acestuia: Stella Artois”, spune Alexandra Trofin, Account Manager HyperActive.

Campania a pornit de la un concept original HyperActive şi a fost susţinută pe partea de strategie şi BTL de echipa Lowe&Partners.

Mai multe detalii despre echipa implicată în dezvoltarea proiectului găsiţi aici: //www.hyperactive.ro/en/media-room/press-releases.

Bucuresti, 02.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.