expoplast Sibiu 2019

Starlink Group si-a creat departament de BTL

Începând cu luna august 2007, Starlink Group, parte a reţelei internaţionale Publicis, îşi lărgeşte plaja de servicii, creându‑şi propriul departament de BTL.

„Departamentul de BTL a apărut din dorinţa de a completa oferta de servicii a grupului pentru clienţii săi. Starlink Group realizează campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, producţie publicitară, shopper marketing, relaţii publice şi BTL”, a declarat Marcel Străuţ, Managing Partner Starlink Group. „Ne dorim ca interacţiunile noastre cu targetul clienţilor pe care îi reprezentăm să fie mai mult decât concepte, promoţii, lansări… să fie o emblemă a creativităţii, a spiritului şi entuziasmului echipei. Cred că succesul unui departament constă nu atât în numărul de angajaţi, cât în dorinţa lor de a face „lucruri”, nu job-uri. E ca şi cum mereu fiecare încearcă să creeze o operă de artă, care să-i fie dragă şi de care să fie mândru. Pe termen mediu, noul departament îşi propune să iasă în evidenţă prin concepte creative şi implementări de excepţie, iar pe termen lung, odată cu realizările sale, doreşte să fie un punct de referinţă pentru clienţi şi pentru celelalte agenţii de publicitate”, a declarat Luciana Zamfirescu, Business Development Director.

Cei patru membri ai echipei de BTL vin cu experienţă în domeniu, cu multe idei şi pasiune pentru ceea ce fac:

Luciana Zamfirescu conduce departamentul de BTL al Starlink Group, ocupând poziţia de Business Development Director. Are o experienţă de 9 ani în management şi de 4 ani în publicitate, domeniu în care  a dezvoltat proiecte de new business, producţie publicitară, organizare de evenimente, client service, media planning. Luciana a gestionat anterior proiecte de publicitate pentru clienţi precum Interbrew, Konica Minolta, Fan Courier, Sprint Pharma şi branduri ca Toyota, Skoda, Kia. A absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universităţii Ecologice Bucureşti şi a urmat numeroase cursuri de management, training şi leadership.

Viorel Stan este BTL Senior Account Manager la Starlink Group şi a acumulat o experienţă de peste 5 ani în domeniul publicităţii, lucrând în cadrul TBWA\Merlin, Scala JWT, Tempo Advertising, 911 Promotion. A dezvoltat strategii şi concepte creative de BTL şi s-a implicat activ în coordonarea şi implementarea proiectelor generate pentru clienţi sau branduri precum: Iveco, City Mall, Oblique Magazin, Santal, Jack Daniels, Bancpost, EuroLine, Danone, Lipton, Samsung, Mitsubishi, Kraft, URBB, Xerox.

Cu o experienţă de 7 ani în publicitate, Dragoş Ioana s‑a alăturat echipei de BTL a Starlink Group ca Project Manager. A lucrat anterior la McCann Erickson, Momentum, RMG Connect, Scala JWT şi a gestionat proiecte pentru Samsung, Coca-cola, Unilever, Oblique Magazin, Bancpost, City Mall, Danone, Stella Artois, Gillette.

Oana Chira este Project Manager în cadrul departamentului de BTL al Starlink Group. Oana are o experienţă de 1 an în publicitate, ocupând anterior poziţia de Junior Strategic Planner în cadrul Grupului. A dezvoltat numeroase proiecte de promovare în cadrul asociaţiei Youth Hostel Romania, în care a fost membră timp de
6 ani. Oana a absolvit Facultatea de Studii Europene din cadrul Universităţii Babes‑Bolyai din Cluj‑Napoca şi vorbeşte fluent limbile engleză şi italiană.

Starlink este un grup integrat de companii, parte a reţelei internaţionale Publicis. Portofoliul actual al agenţiei cuprinde 39 de clienţi, companii româneşti şi internaţionale, dintre care: Anchor Group, Abbott Laboratoires, Adevarul Holding, Agroli Group, Asociaţia pentru Implementarea Democraţiei, AutoItalia, Bancpost, Bere Mureş, Biofarm, Brenac, Cris-Tim, CitiFinancial, Chronotime, Dom Perignon, Dura Lube, EuroExpo, Expo Top Construct, First One Communication, Fuchs, Hennessy, Lemarco, Metropolis Residence, MedLife, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Neopeninsula Residence, Oxford Gardens, Planorama, Storck, Unicoms, Yves Rocher.

Echipa Starlink Group cuprinde peste 70 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, PR şi BTL.

În 2006, cifra de afaceri a grupului a fost de 5,7 milioane Euro, având o creştere de 100% faţă de anul 2005.

Bucuresti, 23.08.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *