Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Springer & Jacoby Romania castiga licitatia organizata pentru contul SKODA

Agenţia Springer & Jacoby România este câştigătoarea licitaţiei pentru contul ŠKODA, în urma unui laborios proces de selecţie desfăşurat în luna iunie 2013. Astfel, agenţia va semna viitoarele campanii ŠKODA, propunându-şi să dezvolte promisiunea făcută de brand prin talent şi creativitate.

Dezvoltarea mărcii de automobile ŠKODA în timp a fost una dinamică. Daca în anul 1895, mecanicul Vaclav Laurin şi librarul Vaclav Klement din Mlada Boleslav (Cehia) începeau producţia de biciclete numite “Slavia”, patru ani mai târziu începea producţia de motociclete, pentru ca în anul 1905 să apară şi primele automoblile.

Numele ŠKODA înseamnă peste 100 de ani de istorie şi tradiţie, iar împreună cu agenţia Springer & Jacoby România vor mai fi scrise câteva pagini din această istorie.

Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA, a declarat:

”Industria auto, grav afectată de continua criză economică, are nevoie de o nouă abordare în comunicarea mărcilor. După un lung şi riguros proces de selecţie a unei noi agenţii de creaţie, Springer & Jacoby a dat dovadă de foarte mult curaj în abordarea ideilor creative, precum şi de viziune în stabilirea unor strategii pe termen mediu şi lung.”

“ ŠKODA este un cont frumos, plin de provocări interesante şi o marcă foarte iubită de către români. Iată de ce, misiunea noastră, de a duce mai departe cu succes comunicarea ŠKODA în România, este una foarte importantă! ”, a mărturisit Dragoş Cazan, Director de Creaţie Springer & Jacoby România.

ŠKODA, marcă internaţională provenită din Cehia, face parte din grupul Volkswagen încă din 1991, iar în România este deţinută de Porsche Group. Momentul fuziunii a fost unul extrem de important în istoria companiei. Prin cuprinderea în concernul Volkswagen, s-a trecut la un nou nivel de tehnologie şi know how, concretizate prin investiţii considerabile. Astfel, marca ŠKODA îmbină funcţionalitatea creativă cu un design de succes, păstrând în acelaşi timp valorile tradiţionale şi independenţa mărcii.

În anul 2012, la nivel mondial au fost vândute 939.200 de autoturisme ŠKODA, în creştere cu 6.8 % faţă de anul anterior. ŠKODA Octavia, “inima brandului”, însumează vânzări de 409.600 unităţi.

La nivel mondial, în topul preferinţelor se mai află ŠKODA Fabia, acest model fiind urmat de ŠKODA Superb, ŠKODA Yeti, ŠKODA Rapid, ŠKODA Citigo şi ŠKODA Roomster.

Bucuresti, 15.07.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.