Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

SOS Satele Copiilor si DDB Romania sprijina accesul la educatie

Echipa DDB România sensibilizează părinţii prin noua campanie „back to school” concepută pentru SOS Satele Copiilor. ONG-ul care de peste 20 de ani oferă copiilor defavorizaţi căldura unei comunităţi, a lansat agenţiei provocarea de a strânge donaţii pentru şcolarizarea şi educarea acestora.

„Sub conceptul „Alege o scuză sau alege să te implici!”, campania semnată de partenerii noştri de la DDB te face să îţi confrunţi propriile blocaje şi să le depăşeşti,conştientizând singur că absolut fiecare donaţie contează. Este o abordare în care credem foarte mult pentru că o concluzie la care ajungi tu însuți este mai valoroasă decât o concluzie pe care cineva încearcă să ţi-o vândă” explică Carmen Brumă, Manager Departament Strângere de Fonduri și Comunicare, SOS Satele Copiilor România.

„Donaţiile constând în bani sunt un subiect foarte sensibil pentru români, chiar dacă scopul este accesul la educaţie al unor copii care depind de această şansă. Oamenii au multe bariere care îi împiedică să doneze, de aceea campania noastră exploatează un insight real, care are puterea de a motiva şi influenţa comportamentul. Practic, spunem lucrurilor pe nume şi te punem faţă în faţă cu scuzele prin care îţi linişteşti tot timpul conştiinţa că e ok să nu faci nimic: „ai şi aşa multe probleme”, „trebuie să vezi de copiii tăi nu de alţii”, „o donaţie mică nu ar face diferenţa oricum” sau „cine ştie unde ajung banii?” completează Roxana Memetea, Managing Partner DDB România.

Împreună cu agenţia Media Investment, echipa DDB a dezvoltat un plan de comunicare prin care targetul este direcţionat dinspre offline către online. În offline, postere amplasate în clădirile de birouri folosesc QR code-uri pentru a trimite userii către unul din cele două landing page-uri realizate de agenţie: //www.sos-satelecopiilor.ro/prima_zi_de_scoala/ şi //www.sos-satelecopiilor.ro/zi_de_zi_la_şcoală/, primul aferent unei donaţii punctuale pentru noul an şcolar, iar cel de-al doilea pentru o donaţie recurentă în vederea educaţiei pe termen lung a copiilor. Comunicarea se întinde pe tot parcursul lunii septembrie şi este susţinută printr-o campanie de Facebook Ads şi display banners, targetată către site-urile de business, news şi „parenting”.

Bucuresti, 10.09.2013

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *