Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SolePAD Oradea, informatii vitale pentru afaceri

Miercuri, 19 septembrie 2007, oamenii de afaceri din judeţele Bihor, Satu Mare şi Sălaj s-au reunit la Oradea, în sala de conferinţe a Hotelului Nevis din localitate, la cea de-a 22-a ediţie a conferinţelor SolePAD (Soluţii Eficiente Pentru Afaceri Durabile). Organizat de Agora Media împreună cu Federaţia Patronilor Bihor, SolePAD Oradea s-a aflat la a doua ediţie. În deschidere, Constantin Badea, Director General în cadrul Camerei de Comerţ şi Industrie Bihor, a salutat organizarea unui nou eveniment SolePAD la Oradea, menţionând că este extrem de necesar ca mediul de afaceri să fie cât mai bine informat, pentru a oferi produse şi servicii competitive pe piaţa europeană, la preţuri mult mai mici decât cele actuale.

Rozalia Ibolya Biro, Viceprimar al Municipiului Oradea, a subliniat că este foarte important ca soluţiile create de IMM-urile din România să aibă o platformă adecvată de promovare. La ora actuală, când IMM-urile se află într-o fază de consolidare, acestea trebuie să aibă în vedere îmbinarea managementului resurselor umane cu datele furnizate de sistemele informatice, şi mai ales, să manifeste o deschidere totală pentru soluţii IT complete.

Ioan Lucian, Preşedintele Federaţiei Patronilor Bihor, a conchis că includerea pentru a doua oară a municipiului Oradea pe harta SolePAD, este o dovadă că mediul de afaceri local este foarte activ. În acest context, Ioan Lucian le-a transmis oamenilor de afaceri prezenţi în sală că trebuie să înţeleagă că deschiderea pentru colaborare şi informaţie este vitală.

Secţiunea dedicată soluţiilor IT&C a fost deschisă de compania DEC IT, parte a grupului DEC-KEYSYS, cunoscută pentru prima implementare în România a unei soluţii de ticketing bazată pe tehnologie RFID. Marius Georgescu, Director de Vânzări al DEC IT, a amintit şi alte câteva motive de mândrie ale companiei: KeyPont – soluţie control acces şi pontaj, DEC Eye – soluţie de supraveghere video, Key Ticket – soluţie de ticketing, Key SFA – soluţie pentru vânzări mobile şi Key TrackGPS – soluţie pentru managementul flotei de transport. 
 
Ovidiu Muntean, Business Development Manager în cadrul companiei Lasting, a prezentat liniile de activitate ale companiei timişorene, punând accent pe aplicaţiile dezvoltate de Lasting Software, cea mai interesantă dintre acestea fiind în opinia sa soluţia UNITEL, o aplicaţie de monitorizare şi control al costurilor de telefonie fixă şi mobilă.

Bogdan Sima, consultant de afaceri în cadrul S&T România, a marjat în prezentarea sa pe cei trei factori diferenţiatori care asigură avantajul competitiv al companiei – concentrarea pe cerinţele clientului şi pe rezultate, aptitudini multi-vendor şi nu în ultimul rând experienţa de 13 ani pe piaţa din România. 

În a doua parte a evenimentului, Mihai Guran, Business Development Manager în cadrul Dell România, a prezentat în premieră noua linie de soluţii şi servicii VOSTRO, creată specific pentru companiile de până la 50 de angajaţi. Mai exact, este vorba de patru notebook-uri şi două desktop-uri bazate pe cea mai nouă tehnologie Intel Core 2 Duo, configurate specific pentru a răspunde cerinţelor de afaceri ale companiilor de dimensiuni mici şi mijlocii.

Mihaela Apostol, Consilier Asistent în cadrul Organismului Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale, Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologia Informaţiei, a redirecţionat cursul discuţiilor către o problemă fierbinte pentru IMM-uri – accesarea fondurilor structurale în domeniul IT&C, punând accent pe criteriile de eligibilitate şi selecţie, conţinutul unui proiect, dar şi pe circuitul pe care acesta îl urmează din momentul în care se depune cererea de finanţare şi până la primirea banilor.

Ramona Tăciuleţ, Consilier la Oficiul Teritorial pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie Timişoara şi în cadrul Centrului Teritorial de Instruire, Consultanţă şi Informare Oradea, a trecut în revistă programele de finanţare pentru IMM-uri pe anul 2007. Deşi multe dintre acestea sunt deja epuizate, cei interesaţi mai pot adera la Programul pentru dezvoltarea abilităţilor antreprenoriale în rândul tinerilor – START, pentru care este alocat un buget de 1.350.000 Euro.

SolePAD este programul de conferinţe unde firmele pot afla cum şi cu ce pot realiza cele două imperative ale managementului modern: folosirea sistemelor informatice şi eficientizarea cheltuielilor. Management modern şi eficient înseamnă viteză de reacţie la mişcările pieţei şi cerinţele clienţilor, respectiv control eficient al costurilor.

SolePAD Oradea a fost promovat cu sprijinul Joint Communications şi a partenerilor media Jurnalul Bihorean, Bihari Naplo, Kiss FM, portalul Bihon (Bihor Online), Magic FM, Zile şi Nopti, Finantare.ro, PRwave şi a publicaţiilor Agora Media: eWeek, PC Magazine, Channel Partner, Agora News, Sintetic şi NetReport.

Următoarea conferinţă SolePAD va avea loc mâine, 20 septembrie, la Timişoara, în Sala de Conferinţe Viena a Hotelului Timişoara, programul evenimentului fiind disponibil pe www.solepad.ro.

Bucuresti, 19.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.