Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Softelligence: tehnologiile e-business integrate si aplicatiile mobile vor ajuta brokerii

de asigurari sa majoreze veniturile in 2012

Tehnologiile e-business integrate și aplicațiile mobile sunt instrumentele care vor ajuta brokerii de asigurări să își majoreze veniturile în 2012 și să crească eficiența operațiunilor cu cel puțin 30%. Aceasta a fost concluzia evenimentului Brokers’ Day organizat ieri, 8 decembrie 2011, de către Softelligence și Microsoft România.

Evenimentul, dedicat companiilor ce operează pe piața de brokeraj în asigurări, a reunit manageri de top din cadrul celor mai mari organizații de profil.

“Am discutat împreună despre cum se poate folosi tehnologia de ultimă oră la o serie de operațiuni foarte practice și care fac parte din activitatea zilnică a brokerilor: obținerea mai rapidă a cotațiilor de la asigurători, transmiterea mai rapidă a cotațiilor căre clienți, online sau offline, introducerea mai rapidă a datelor în sistemul informatic al brokerului, folosind la maximum avantajele mobilității. Am dorit ca Brokers Day să fie un eveniment în care Softelligence, furnizor traditional de solutii software pentru aceasta industrie, să vină cu câteva soluții noi care să ajute brokerii să își adauge mai multe zerouri la afacerile lor și să lucreze mult mai eficient, în operațiunile zilnice”, spune Teodor Blidarus, managing partner Softelligence.

În cadrul evenimentului a avut loc și o premieră: a fost completată pe o tabletă iPad 2 o poliță de asigurare RCA în mai puțin de un minut, cu ajutorul ultimelor tehnologii mobile dezvoltate de Softelligence în cadrul suitei de soluții integrate OMNi e-Business 2.0.

“Eficiența unui agent de vânzări echipat cu o tabletă și câteva aplicații interconectate cu sistemul e-Business al companiei poate crește cu cel puțin 30-40%. Dacă în mod obișnuit completarea unei polițe ia cel puțin 15 minute, prin utilizarea soluției noastre mSales, prima din seria de tehnologii mobile la care lucrăm, polița este gata într-un minut”, adaugă Teodor Blidăruș.

mSales este parte a suitei integrate OMNi e-Business 2.0, suită compatibilă cu orice platformă software și cu cele mai complexe sisteme ERP.

Printre clientii de top ai Softelligence se numara Allianz Tiriac, AON Romania, EuroArc, Power Insurance, Otto Broker, HSI Broker.

Bucuresti, 09.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.