Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Societatea de asigurari Clal Romania intra în 2009 cu o noua identitate vizuala

* Noul logo susţine repoziţionarea companiei – rezultantă a procesului de restructurare operaţională derulat pe parcursul anului 2008

Schimbarea identităţii vizuale a societăţii de asigurări Clal România a apărut ca o necesitate după ce, la începutul anului 2008, compania a iniţiat un amplu proces de restructurare, destinat schimbării modelului operaţional iniţial, bazat exclusiv pe vânzarea de asigurări prin telefon. Întărind echipa, revizuind produsele şi procesele, “noul Clal” a optat pentru o altă poziţionare – onestă, transparentă şi inovatoare, transpusă şi la nivelul identităţii vizuale, care se doreşte a fi un puternic simbol de sinceritate şi încredere, ce susţine dezvoltarea viitoare.

Noua identitate vizuală are la bază o poveste inedită a echipei care doreşte să fie cât mai aproape de client şi de nevoile sale. Fiecare membru al echipei s-a implicat în crearea noii identităţi, prin participarea sa directă la conceperea “semnăturii” Clal. Noul logo s-a realizat din suprapunerea “semnăturilor” tuturor celor peste 150 de angajaţi.

Clal România Asigurări Reasigurări SA s-a înfiinţat în 2006 în tentativa de a dezvolta vânzări directe, prin telefon, către persoane fizice. Piaţa locală s-a dovedit însă a nu fi îndeajuns de pregătită pentru astfel de servicii şi clientul român insuficient de receptiv pentru această formă de vânzare. Prin urmare, la sfârşitul anului trecut, acţionarii au decis iniţierea unui proces amplu de restructurare operaţională, caracterizat prin două schimbări majore: mutarea focusului către clientul corporatist şi diversificarea canalelor de distribuţie. Procesul a demarat la începutul acestui an, implicând o serie de activităţi de restructurare, concretizate în consolidarea echipei de profesionişti, revizuirea produselor, precum şi actualizarea şi eficientizarea proceselor interne operaţionale.

Toate acestea au atras o majorare de capital de 4 milioane de euro în cursul acestui an, acesta ajungând în prezent la peste 12 milioane de euro.

“După un an de restructurări şi consolidări, vom accelera strategia de dezvoltare a companiei prin lansarea unor pachete de produse structurate pe nevoile tipice ale diverselor categorii de clienţi. În 2009 mizăm pe consolidarea echipei la nivel naţional, diversificare şi inovaţie în oferta de produse, precum şi în distribuţie. Chiar dacă volumul nostru de business este redus, nu vom face compromisuri în calitatea actului de subscriere şi vom încerca evitarea experienţelor negative ale pieţei locale de asigurări, acordând mai multă atenţie calităţii decât volumului. Scopul nostru este să construim un portofoliu echilibrat, sănătos, prin care să atingem rezultatele aşteptate de către acţionarii noştri, chiar în condiţiile actuale”, declară Valentin Tuca, CEO Clal România.

Pentru 2009 compania estimează un volum cel puţin dublu al primelor subscrise în cursul anului 2008, ajungând astfel la peste 4 milioane de euro. Clal are în vedere dezvoltarea de produse modulare, construite în jurul unei acoperiri de bază, care apoi poate fi extinsă în funcţie de nevoile şi resursele financiare ale asiguratului. Totodată, dezvoltarea unui parteneriat solid cu brokerii de asigurare profesionişti va fi una din priorităţi, dorindu-se ca aceştia să devină canalul principal de distribuţie.

Considerente obiective determină ca primul produs lansat sub noua identitate vizuală a Clal România să nu fie neapărat un produs de referinţă, ci unul de circumstanţă, respectiv “produsul de sezon” RCA.

În premieră pe piaţa din România şi în spiritul inovator pe care vrea să îl imprime ofertei sale, Clal răsplăteşte şoferii precauţi prin asigurarea RCA pentru persoane fizice. Compania oferă acestora posibilitatea obţinerii unor bonusuri din prima plătită în cazul în care nu vor face accidente pe perioada poliţei. Cuantumul acestor bonusuri va fi de 20% din prima plătită, acordat la reînnoirea asigurării pentru anul următor, valoarea lor variind între 55 şi 255 RON. Tot în cadrul campaniei RCA vor mai fi acordate reduceri de 10% pentru Casco şi 20% la asigurarea locuinţei, pentru cei care vor cumpăra poliţa RCA de la Clal.

Clal se numără deja printre foarte puţinii asiguratori care emit asigurarea RCA electronic. Aceasta creează şi premizele economisirii timpului necesar efectuării acestei asigurări, prin încheierea sa nonstop online (www.clalromania.ro) sau telefonic: 021 2.000.000, poliţa urmând a fi trimisă la domiciliul asiguratului.

Clal România este subsidiara liderului pieţii asigurărilor din Israel, Clal Group, cu o cotă de piaţă de 22% şi poliţe anuale subscrise de cca. 1,1 miliarde USD în 2007. Grupul derulează activităţi în domenii precum investment banking, management de portofoliu, administarea activelor financiare, creditare, asigurări de viaţă, pensii, fonduri de economisire şi gestionează active de peste 30 miliarde USD.

Bucuresti, 16.12.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.