free download 78 travel guides written by experts

Skittles.ro – locul unde inteligenta artificiala intalneste comunicarea de brand

Senior Interactive a creat noul site Skittles pentru Wrigley România . Cea mai recentă creaţie a agenţiei, www.skittles.ro, “ascunde” o colecţie impesionantă de premiere, integrând inovaţii precum personalizarea experienţei utilizatorului prin Facebook Connect sau dezvoltarea unui “brand character” bazat pe inteligenţa artificială.

Ultimul concert al trupei Damian and Brothers va avea loc pe 17 Decembrie, la Sala Palatului din Bucureşti.

“Cred că e o noutate la nivel mondial, din câte ştim suntem primii care au facut comunicare de brand folosind un “brand character” dotat cu inteligenţă artificială. Brandul ne-a pus la dispoziţie “candidatul” perfect – curcubeul Skittles, care e tânăr, jucăuş, cu simţul umorului, imprevizbil. Nu e doar o premiere absolută, a fost şi un tur de forţă – practic, putem spune că am făcut un robot conversaţional să creadă că e curcubeu şi să înveţe româna în mai puţin de trei săptămâni,” a declarat Corin Chiriac, Strategy Director la Senior Interactive.

{mosimage}Modelul de comunicare propus de site este unul interactiv. Vizual, lumea Skittles este una circulară, împărţită în trei mari zone: o zonă subacvatică, în care o caracatiţă ghicitoare prezice viitorul vizitatorilor, un al doilea spaţiu, semi-terestru, în care utilizatorii vor putea conversa cu curcubeul Skittles şi o a treia zonă, spaţiul cosmic. Skittles.ro este unul dintre acele site-uri care te invită să le explorezi în joacă, fiind plin la fiecare pas de surprize amuzante.

“Skittles are două caracteristici fundamentale: umorul şi impredictibilitatea. Sursele acestora sunt asimilate de brand într-un mod foarte natural – el se joacă cu limitele realităţii, testându-i continuu consistenţa. De aceea, ne-am concentrat pe livrarea unei experienţe interactive şi nu a unui site clasic de produs. Acest proiect explorează cu succes un nou teritoriu relaţional, poate cel mai promiţător întâlnit vreodată de comunicarea de brand. Suntem bucuroşi că am ajuns primii aici,“ a declarat Marian Chiraches, Brand Manager Wrigley Balkan East.

Un alt element de pionierat pentru România este inter-conectarea cu Facebook, utilizatorul având la dispoziţie această opţiune care îi permite să aibă nu doar o experienţă personalizată pe site, ci şi să împartă cu prietenii rezultatele interacţiunilor din “lumea Skittles.

De-a lungul următorului an proiectul va urma un proces de dezvoltare continuă. Ca şi personaj conversaţional, Curcubeul “învaţă” cu ajutorul utilizatorilor, urmând să atingă maturitatea conversaţională undeva după primul an de existenţă.

“Pentru noi, skittles.ro a fost o reală provocare. E suficient să te uiţi pe lista de premii acumulate de-a lungul timpului de brand la festivalurile de advertising şi comunicare ca să înţelegi “greutatea” mănuşii ridicate de noi. Cred că am făcut faţă cu brio acestei provocări, rezultatul fiind probabil cel mai curajos şi mai spectaculos proiect dezvoltat vreodată pentru Skittles în mediul online, ” a concluzionat Radu Glonţ, Account Director la Senior Interactive.

Echipa Senior Interactive implicată în acest proiect: Corin Chiriac – Strategy Director; Ştefan Boiangiu – Senior Web Designer; Cătălin Dumitrescu – R&D Manager; Sorin Chiprian – Senior Flash Developer; Darin Choibi – Web Developer; Răzvan Albu – Senior Project Manager; Alina Ilie – Account Manager; Radu Glonţ – Account Director

Susţinătorii proiectului din partea Wrigley România au fost Marian Chiraches, Brand Manager, Wrigley Balkan East şi Geanina Babiceanu, Marketing Director, Wrigley Balkan East.

Bucuresti, 10.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *