Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SIVECO Romania exceleaza din nou la examenul calitatii

Sistemul de management al calităţii implementat în SIVECO în conformitate cu standardul ISO 9001:2008 a fost recertificat de către un lider mondial în domeniul certificărilor de sisteme de management

După 12 ani de la prima certificare ISO 9001 şi 3 ani de la certificarea în conformitate cu standardul ISO 9001 ediţia 2008, SIVECO Romania trece din nou cu brio un examen dificil: recertificarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu cerinţele acestui standard internaţional.

"Recertificarea sistemului de management al calităţii din compania noastră a fost făcută în urma unui audit minuţios şi foarte exigent de către grupul AFNOR, unul din cele cinci organisme internaţionale de certificare din lume. Este foarte important pentru noi să asigurăm clienţilor cele mai bune servicii pentru ca la rândul lor să se dezvolte şi să câştige noi clienţi", a declarat Daniela Bichir, Vicepreşedinte Calitate şi Resurse Umane în cadrul SIVECO Romania.

Standardul ISO 9001:2008 stabileşte cerinţele pentru sistemul de management al unei organizaţii care doreşte să demonstreze abilitatea de a furniza constant un produs/serviciu conform cerinţelor clienţilor şi cerinţelor legale, şi care vizează creşterea satisfacţiei clienţilor prin aplicarea efectivă a sistemului, inclusiv a îmbunătăţirii continue a sistemului.

SIVECO Romania are în prezent 1.400 de clienţi în România şi în ţări din Europa Centrală şi de Est, din Uniunea Europeană, spaţiul Comunităţii Statelor Independente, în Orientul Mijlociu şi Apropiat şi în nordul Africii. Potrivit studiului realizat în 2010 printre clienţii companiei, 91% s-au declarat mulţumiţi şi foarte mulţumiţi de relaţia pe care o au cu SIVECO Romania, 87% au spus că cerinţele strategice, pe termen lung, le-au fost înţelese, iar 91% dintre clienţi intenţioneză să recomande serviciile companiei unui coleg sau prieten.

SIVECO Romania furnizează soluţii de eLearning, EAS (Enterprise Application Suite), Document Management, Business Inteligence, eHealth, eGovernment, eAgriculture, eCustoms şi eBusiness, atât din domeniul privat, cât şi din domeniul public (Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, Ministerul Muncii, Ministerul Finanţelor, Agenţia de Plăţi şi Intervenţii pentru Agricultură, Biroul de Credit, Autoritatea Naţională a Vămilor etc). De asemenea, compania furnizează soluţii informatice şi pentru organizaţii din afara ţării, cum ar fi Comisia Europeană, Ministerul Educaţiei, Învăţământului Superior, Formării Cadrelor şi Cercetării Ştiinţifice din Maroc, Autoritatea Vamală din Turcia şi din Macedonia, Fondul Naţional de Asigurări de Sănătate din Bulgaria, Ministerul Educaţiei din Emiratele Arabe Unite, Ministerul Educaţiei şi Culturii din Cipru, Biroul de Credit din Republica Moldova etc.

Bucuresti, 11.08.2011

{mosloadposition user9}
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.