free download 78 travel guides written by experts

Si Romania poate lua pozitia invingatorului

Campania premiată cu bronz la secțiunea PR în cadrul festivalului Cannes Lions de anul trecut își propune să bată cele mai sexy recorduri, chiar aici, pe meleaguri românești!

Durex lansează o provocare pentru mândria și performanțele românilor, bineînțeles în materie de sex! După succesul pe care l-a avut anul trecut în Italia unde a implicat 15 din cele mai mari orașe și toată presa italiană, LoveVille ridică titlul și la fileul românilor. București, Timișoara, Iași, Cluj și Constanța participă în lupta pentru titlul de cel mai iubăreț oraș și candidează la statutul de oraș gazdă al petrecerii exclusiviste, marca Durex.

Timp de 3 luni, campania va pune “față în față” 13 orașe, din 5 țări: România, Bulgaria, Grecia, Cipru și Serbia. Se va lăsa, din fericire, cu transpirație însă vânzările de prezervative, indiferent de marcă, vor stabili orașul învingător și câștigătorul titlului LoveVille.

Campania stimulează engagement-ul românilor prin cele mai sexy premii și le oferă oportunitatea de a se implica în mod direct, prin activări inedite. Cei mai activi bloggeri din fiecare oraș vor concentra efortul “sportivilor” pentru victoria orașului. Mix-ul de media va cuprinde radio, print, PR, digital, TV și social media.

Românii care cumpără Durex și participă în competiție vor putea paria pe orașul câștigător, în cadrul aplicației de pe facebook: https://apps.facebook.com/durexloveville-ro/. Fiecare vot va fi premiat cu un Wallpaper Jucăuș iar posibilitatea de a întregi colecția de 6 wallpapere este încă un motiv pentru a-ți susține favoritul. De asemenea, prin tragere la sorți săptămânală, “sportivii” vor putea câștiga o lenjerie de pat Kamasutra, pentru a-și susține orașul prin cele mai inedite poziții.

Petrecerea Durex va sărbători cel mai iubăreț oraș prin premii și suprize pe măsura ambiției și a determinării participanților. Iar 5 dintre norocoșii care vor paria pe orașul câștigător vor avea parte de excursii și invitații duble VIP la petrecerea Durex.

Ca promotor al distracției și siguranței în sex, Durex răspunde competitivității românilor și concurenței istorice între orașe și regiuni prin LoveVille, un adevărat campionat al dragostei. Fiecare poziție aduce orașul preferat mai aproape de titlu, iar implicarea este răsplătită la fiecare pas.

Anul trecut, în Italia, campania LoveVille și-a depășit obiectivele de marketing și comunicare, iar cei peste 2500 de ambasadori de brand și 4000 de “soldați” recrutați în activitățile de guerrilla au contribuit semnificativ la recordurile de peste 850.000 de vizite în online și 70 de milioane de impresii media.

Când vine vorba de sex, performanțele românilor vor genera la fel de mult buzz?

Brand-ul Durex aparține portofoliului Reckitt Benckiser, renumita companie britanică ale cărei produse se comercializează în peste 180 de țări. Durex este marca de prezervative numărul 1 în lume și în România, cu o experiență de peste 85 de ani în dezvoltarea de produse de înaltă calitate și inovatoare, destinate îmbunătățirii vieții sexuale. Durex are o gamă variată de prezervative și lubrifianți și are ca misiune nu doar contracepția, dar și oferirea unei experiențe sexuale unice. Datorită poziției de lider pe piață și inovației continue aduse, Durex se bucură de încrederea consumatorilor din întreaga lume în privința siguranței și calității. Pentru mai multe informații despre Durex, vă rugăm să accesați site-ul www.durex.com/ro-RO sau pagina de Facebook: www.facebook.com/Durex.Romania.

Bucuresti, 07.05.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *