Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Serile Ogilvy: trenduri, publicitate si cirese

Incepand cu aceasta vara, Grupul Ogilvy demareaza Serile Ogilvy, o serie de seminarii adresate tinerilor pasionati de industria de comunicare.
Scopul acestui program este de a le oferi participantilor o alta perspectiva asupra domeniului publicitatii, diferita de cursurile teoretice predate in facultati.

Primul workshop al programului a fost dedicat subiectului „Tendinte in publicitate” si s-a bucurat de o participare impresionanta. Studenti sau proaspat absolventi ai Academiei de Studii Economice, ai Universitatii Bucuresti si ai Facultatii de Comunicare Sociala si Relatii Publice au raspuns invitatiei si alaturi de managerii Ogilvy au incercat o analiza a breselei publicitarilor. Seara s-a deschis cu o sesiune de intrebari si aspiratii, scrise pe avioane de hartie si aruncate de participanti catre managerii Ogilvy. „De ce publicitatii romanesti ii lipseste curajul”, „Ce ii trebuie unui om mic pentru a ajunge mare intr-un departament de creatie”,  „Care este cel mai important proiect al Ogilvy Group”,  „Cum functioneaza programul de internship al Ogilvy” au fost cateva dintre intrebarile-avion prinse din zbor si detaliate de catre managerii Ogilvy prezenti.

Viata traita slow, Ascensiunea anti-eroului, Nol romantism, Aspiratia catre…normalitate, Noul erotism, Cultura inalta ca vibe subcultural  – au fost cateva dintre tendintele ilustrate prin spoturi premiate la Cannes sau prin hit-uri You Tube.
“Azi am incercat sa decriptam niste tendinte si sa scuturam cateva clisee despre publicitate. A fost incalzirea nocturna pentru un atelier “pe lumina” in care vom pune trendurile la treaba. Vom crea tablouri de stare pentru fiecare tendinta, vom cauta eroi reprezentativi si vom incerca sa construim impreuna campanii care sa se hraneasca din Zeitgeist-ul contemporan” a declarat Cristina Andone, Learning & Development Leader Ogilvy Group.

“Serile Ogilvy sunt parte a programului mai larg de deschidere a gupului nostru catre piata de comunicare. In fiecare luna, tinerii pasionati de publicitate au ocazia de a discuta cu oamenii din compania noastra in cadrul unui atelier neconventional” a declarat Monica Bazgan, HR Manager Ogilvy Group.

Urmatoarea intalnire va avea loc in gradina Ogilvy vineri, 6 iunie. Pe adresa cristina.andone@ogilvy.com sunt asteptate incrierile studentilor doresc o cariera in publicitate alaturi de propunerile lor pentru o posibila campanie virala circumscrisa uneia din tendintele actuale. “Tema pe care am propus-o spre gandire studentilor este construirea unei campanii virale care sa promoveze Romania pe Internet, ilustrand una dintre tendintele discutate la atelier. Cred ca, dupa ce tinta oficiala a asezarii Romaniei pe harta Europei a fost atinsa, urmatoarea miza, in perfect spirit postmodern, ar putea fi intrarea Romaniei pe YouTube.” – Cristina Andone.

Bucuresti, 02.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.