Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Serialul „Reality Road” de la Volvo Trucks este urmarit in mai mult de 50 de tari

Serialul TV “Reality Road” de la Volvo Trucks a înregistrat o largă răspândire pe internet. După doar 2 săptămâni, conţinutul acestuia a fost vizualizat de mai mult de 2 milioane de ori în mai mult de 50 de ţări.

Serialul TV lansat pe canalul de YouTube al Volvo Trucks, pe 11 iunie, ca parte din campania brandului pentru promovarea serviciilor sale, a obținut rapid o acoperire internaţională semnificativă.

“Cu ‘Reality Road’ vrem să abordăm conceptul de content marketing într-un mod inedit, creând conţinut la fel ca oricare alt editor. Suntem încântaţi să observăm o răspândire globală atât de consistentă. Este un lucru pozitiv atât pentru brandul nostru, cât şi pentru cererea pentru produsele şi serviciile noastre”, spune Per Nilsson, Director de Relaţii Publice Volvo Trucks.

‘Reality Road’ a fost lansat ca parte a unei campanii pentru promovarea Volvo Trucks Services. Obiectivul serialului este de a demonstra punctele forte ale serviciilor Volvo Trucks şi de a crea divertisment TV atrăgător pentru o audiență mai largă. Serialul este compus din 8 episoade şi o multitudine de materiale adiționale.

Detalii, Reality Road

În cadrul serialului TV artista Mapei călătorește prin Europa într-un camion, înregistrând un videoclip pentru noua sa piesă „Million Ways to Live”. Ea a fost ajutată de prietena sa apropiată Liza Minou Morberg, care este şi regizorul, şi de şoferul Jens Karlsson din videoclipul „Epic Split”. În timpul serialului putem vedea cum mai multe servicii sunt testate în moduri diferite şi neaşteptate pe masura ce Mapei se familiarizează cu acestea şi cu provocările din lumea camioanelor.

„Reality Road” în cifre

Conţinutul serialului “Reality Road” a fost vizualizat de peste 2 milioane de ori în mai mult de 50 de ţări, de pe toate marile continente. Cel mai popular episod de până acum a fost al 3-lea, „Truck Ballet in Berlin”, care prezintă cascadoria cu camionul pe două roţi.

Bucuresti, 25.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.