Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SENIORHYPER, Airwaves si Intersport aduc schiatul in lumea digitala cu „Snowblast”

Seniorhyper

Schiatul este unul dintre cele mai apreciate sporturi de iarnă din lumea întreagă. Și pentru a-l face cât mai accesibil, atât pentru cei deja pasionați, cât și pentru cei care nu au încercat până acum clăparii, SENIORHYPER a dezvoltat împreună cu Airwaves și Intersport proiectul Snowblast, o platformă ce transpune schiatul în lumea digitală.

„Sezonul sporturilor de iarnă este în toi. Noriaki Kasai a scris istorie câștigând o etapă de campionat mondial la sărituri cu schiurile la vârsta de 41 de ani, iar olimpiada de la Sochi este pe punctul de a începe. Am intrat și noi în această febră de gheață când am lucrat la Snowblast. Am încercat să-i insuflăm fiori reci, acțiune și senzații, să fie ca pe pârtie. Nu e nevoie de vin fiert, avem Airwaves.”, spune Alin Badiu, Art Director la SENIORHYPER.

„Airwaves spune povestea omului dinamic, creativ, care acceptă provocările, care îndrăznește și care vrea să își depășească limitele. SENIORHYPER a înțeles această tipologie și a creat un scenariu contemporan digitalizat, plin de energie, ce se potrivește perfect brandului Airwaves”, a declarat Nicoleta Mihalache – Junior Brand Manager Airwaves.

Proiectul, aflat la a doua ediţie, se desfășoară în 10 magazine Intersport din 7 orașe: Bucureşti, Ploieşti, Timişoara, Braşov, Cluj-Napoca, Baia Mare și Iași, în perioada 18 decembrie 2013 – 26 februarie 2014. La ediţia precedentă vizitatorii magazinelor Intersport puteau simula o coborâre cu o placă de snowboard, primind la final un premiu instant, un pachet de gumă Airwaves, și intrau totodată în cursa pentru marile premii oferite de Airwaves și Intersport. Anul acesta, provocarea este reprezentată de schiuri!

Toți cei care urcă pe schiurile Snowblast intră automat în concurs, având posibilitatea de a câștiga premiile și voucherele puse la bătaie de Airwaves și Intersport. Tot ceea ce trebuie să facă este să-și demonstreze abilitățile de schior – viteză, viraje și timpul petrecut pe schiuri. În timpul exercițiului, participanților li se vor face fotografii ce pot fi împărtășite pe platforma de Facebook a brandului Airwaves, What is Extreme, comunitatea celor ce aderă la experiențe curajoase!

Bucuresti, 05.02.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.