Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Semestrul Cannes 2015

– Pasaportul tinerilor creativi romani catre scena internationala a creativitatii

THE ALTERNATIVE SCHOOL FOR CREATIVE THINKING prezinta Semestrul Cannes 2015

Deadline inscrieri: 22 Februarie
Incepere cursuri: 24 Februarie
Durata: 8 saptamani
Outcome: experienta de studiu si reprezentarea Romaniei la Cannes Lions 2015 la categoriile CYBER, DESIGN, PR & Roger Hatchuel Academy

Disciplinele de studiu ale semestrului din acest an sunt CYBER, DESIGN, PR, FUSION COMMUNICATION si VISUAL LANGUAGES.

Semestrul Cannes, din cadrul The Alternative School for Creative Thinking, este programul educational ce propulseaza tinerii din industriile creative la Festivalul International de Creativitate Cannes Lions. De 10 ani, programul este o experienta educationala menita sa ofere instrumente si tehnici de gandire creativa tinerilor dornici de performanta din industria romaneasca de comunicare si sa ii pregateasca pe cei motivati sa perfomeze pe scena internationala a creativitatii de la Cannes. La cea mai recenta editie a festivalului, Bianca Dumitrascu si Razvan Ghilencea au obtinut Gold pentru Romania, la categoria Cyber, mentinand performanta obtinuta in anul precedent de Natalia Sfetcu si Alex Haidamac, ce au castigat Gold pentru Romania, la categoria Design.

Semestrul Cannes se adreseaza tinerilor profesionisti din Relatii Publice, Design, Marketing, Branding, Creatie, Digital sau Strategie, fie de partea clientului, fie de partea agentiilor de comunicare.

Mod De Lucru

Programul functioneaza dupa principiile ”learning by admiring, learning by doing”, astfel ca profesorii semestrului Cannes 2014 sunt performeri de la clienti si din agentii, romani si straini, ce impartasesc din experienta lor, evalueaza rezolvarile participantilor si le ofera ghidaj in exersarea abilitatilor de Creative Thinking.

Experienta educationala din cadrul scolii include lucrul pe brief-uri reale, accesul la studii de caz premiate la competitiile internationale, posibilitatea de crea si completa portofolii, de a face networking local / international si de a participa la evenimentele Cannes Lions Romania, fie cele desfasurate in timpul semestrului, fie cele ulterioare, precum Transilvania Creative Fest, The best of Dubai Lynx, The Best of Eurobest, Spikes.

Competitia interna va selecta participantii ce se vor califica pentru studiu sau vor reprezenta Romania la Cannes Lions 2015, pe Riviera Franceza – www.canneslions.com.

Durata / Costuri

Durata Semestrului Cannes este de 8 saptamani. Intalnirile au loc marti si joi seara, de la 19:00 la 21:00 la sediul The Practice (Iorga 13) si sambata de la 11:00 la 14:00, la sediul Digital Star (Luminei 8). In functie de numarul si tipologia cursurilor alese, preturile variaza intre 150 eur si 450 eur.

Intregul program educational e armonizat de fondatorul sau, Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions in Romania.

Bucuresti, 19.01.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.