Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Secretul unei cărți de vizită: cum oferi și cum primești

secret carti de vizita

Chiar dacă suntem în plină eră digitală, iar Internetul este un foarte eficient mijloc de promovare, cărțile de vizită rămân, în continuare, un instrument util în menținerea relațiilor cu partenerii de afaceri și clienții. Evident că nu doar datele înscrise pe o carte de vizită te ajută ci și designul dar și modul în care o oferi. De fapt, aici stă tot secretul.

Pentru avea succes utilizând un astfel de instrument de promovare, iată cum trebuie și, mai ales, cum nu trebuie să procedezi:

secret carti de vizita

Imagine de webvilla de la Pixabay

Nu confunda cartea de vizită cu fluturașul publicitar

Mulți nu înțeleg că rolul unei cărți de vizită este acela de a stabili o legătură cu partenerii de afaceri și clienții, nu de a-și face reclamă prin intermediul ei. Astfel, își comandă un număr exagerat de cărți de vizită, pe care le împart în stânga și-n dreapta, chiar și persoanelor total necunoscute, cu care e foarte posibil să nu aibă niciodată vreo legătură de afaceri. Mult mai eficienți ar fi, în acest caz, niște fluturași publicitari, însă, cei în cauză consideră că au mai multă prestanță împărțind cărți de vizită în loc de flyere. De fapt, efectul este total opus celui pe care se bazează ei.

Cui oferi cartea de vizită?

După ce ai aflat că nu e indicat să umpli tot orașul și cutiile poștale cu cărțile tale de vizită, în cele ce urmează vei descoperi persoanele cărora trebuie să le oferi. Ei bine, o carte de vizită se oferă doar persoanelor cu care ai stabilit, inițial, o conexiune, după o primă întâlnire sau discuție preliminară. Poate fi un potențial client sau partener de afaceri ori o persoană care are lucruri în comun cu tine. În nici un caz, nu trebuie să abordezi, pur și simplu, o persoană și să îi oferi cartea de vizită, sperând că te va contacta să apeleze la serviciile tale.

Cum oferi o carte de vizită?

Și aici există o regulă nescrisă, pe care trebuie să o respecți, pentru a face o impresie bună. În primul rând, cartea de vizită se oferă doar atunci când partenerul de discuție îți solicită acest lucru, pentru că este clar că este interesat să mențineți legătura. Întotdeauna, oferă cartea cu partea printată în sus, astfel încât, partenerul de discuție să poată citi imediat numele și calitatea, fără a fi nevoit să o întoarcă. Cartea de vizită trebuie să arate impecabil, fără colțuri îndoite sau alte urme de uzură, de aceea, folosești un suport special în acest scop. În afară de faptul că protejează cărțile de vizită, acest accesoriu te ajută să lași o impresie bună.

De asemenea, este important să știi și cum să soliciți sau să primești o carte de vizită, pentru că și asta ajută mult în relația cu partenerii de afaceri. Cartea de vizită se solicită, de obicei, la finalul unei discuții, în cazul în care ești interesat să menții legătura cu persoana respectivă. Odată ce partenerul de discuții îți oferă cartea de vizită, trebuie să arunci o privire la ce scrie pe ea și, apoi, să faci o remarcă pozitivă. Dacă nu îți vine nimic în minte, poți salva situația cu un „mă bucur că v-am cunoscut!” sau „vă mulțumesc; ținem legătura!”. Niciodată nu trebuie să iei cartea de vizită și să o arunci la întâmplare în buzunar sau în geantă, pentru că, astfel, dai dovadă de lipsă de respect.

Deși, datele unei persoane care vrea să fie găsită pot fi aflate cu o simplă căutare pe Internet, cărțile de vizită constituie și acum unul din cele mai des utilizate instrumente de marketing.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.