Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SEAT si Interactions lanseaza www.seatfotbal.ro

INTERACTIONS a dezvoltat pentru SEAT site-ul www.seatfotbal.ro, prin care parintii isi pot inscrie copiii cu varsta intre 7 si 9 ani la startul finalei UEFA EUROPA LEAGUE. Meciul decisiv va avea loc la Bucuresti, in data de 9 mai 2012, pe Stadionul National.

Dintre toti copiii inscrisi pe site, 50 vor fi selectati sa participe la o preselectie, unde vor avea sansa sa-l cunoasca pe celebrul fotbalist Miodrag Belodedici, Ambasadorul Finalei UEFA Europa League. Probele de detasare vor consta in: tras la poarta de la 11 m, condus mingea printre jaloane cu comenzi in limba engleza si jonglerii cu mingea.

In urma preselectiei, 22 de copii vor fi desemnati castigatori, premiul constand in obtinerea calitatii de insotitori ai jucatorilor celor doua echipe finaliste la intrarea pe teren. Pe langa sansa de a participa activ la o finala istorica, cei mici vor castiga cate 2 bilete la finala si un echipament sportiv al uneia dintre echipele finaliste.

“Ne place SEAT si ne place fotbalul. Ne bucuram ca avem sansa sa lucram pentru un proiect unde „oferta” sustine „comunicarea”, mai ales ca este genul de eveniment cu care nu te intalnesti foarte des.”, a explicat Adrian Alexandrescu, Managing Partner INTERACTIONS.

“UEFA Europa League ne ofera o platforma unica de expunere a brandului SEAT catre fanii fotbalului din intreaga Europa, iar finala de pe 9 mai din Bucuresti este cea mai buna ocazie de a face fericiti 22 de copii care iubesc aceasta disciplina si care viseaza sa dea mana cu un fotbalist de marca din competitiile internationale.” A declarat Elena Apostol – Marketing and Communication Manager SEAT Romania.

Agentia a semnat strategia de comunicare online, creatia, dezvoltarea si implementarea site-ului si creatia materialelor de campanie online. Proiectul va fi promovat prin Facebook Ads, Google AdWords, campanie de bannere si retelele de socializare ale Europa FM si RadioZU.

Echipa care a contribuit la proiect este formata din Roxana Nita si Irene Catan – Creatie, Radu Dalbea si Catalina Ilie – Tehnic si Adrian Alexandrescu – Client service din partea INTERACTIONS si Elena Apostol din partea SEAT.

SEAT este sponsorul exclusiv al UEFA Europa League pentru al treilea an consecutiv. Este singurul producător auto care îşi desfăşoară activitatea de design, dezvoltare, producţie şi distribuţie în Spania. Membră a Grupului Volkswagen, multinaţionala are sediul la Martorell (Barcelona), exportând aproximativ 75% din producţia sa în 72 de ţări. SEAT este lider de piaţă în Spania, iar în 2010 a atins o cifră de afaceri care însumează 4,7 miliarde euro, cu un număr total de vânzări de 339.500 autovehicule.

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie si creatie, implementare si administrare de campanii de dialog si relationare cu consumatorii, web development si analiza/interpretare de date.

Bucuresti, 23.04.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.