Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

S-a lansat globalinfluencers.ro

S-a lansat globalinfluencers.ro

Global Influencers, prima și cea mai mare agenție de influencers din România și Europa Centrală și de Est, și-a lansat platforma de comunicare online, www.globalinfluencers.ro. Cele mai noi și interesante informații despre artiștii, bloggerii și vloggerii care au reușit să adune în jurul lor comunități uriașe de milioane de fani sunt de acum la doar un click distanță. Globalinfluencers.ro reunește cele mai cool proiecte în care acești creatori de conținut se implică și este cea mai simplă cale de acces către ei.

Influencerii sunt cei care au reușit să creeze adevărate comunități în jurul blogului sau vlogului, al contului de Facebook, Instagram sau de YouTube, sunt acele voci ale comunităților active pe care au puterea de a le influența. INNA, Delia, Antonia, BRomania, Alina Ceușan și Carmen Grebenișan, Ilie, Selly, Laura Giurcanu, Laura Mușuroaea, Like One, Gina Pistol, Mihai Bendeac și mulți alții sunt influenceri cu milioane de LIKE-uri și share-uri și postări care ajung să fie virale. Fiecare în parte, fie că este artist, blogger de fashion, vlogger sau entertainer este imaginea reprezentativă pentru industria în care își desfășoară activitatea și vocea comunității formate în jurul lor. Creează conținut, arată care sunt cele mai cool locuri de vizitat, care sunt trendurile în fashion sau muzică, distrează milioane de oameni sau le stârnesc curiozitatea, influențează politica de advertising a marilor agenții de publicitate, fiind un model pentru cei care îi urmăresc. Iar asta face ca acești creatori de conținut să își sporească influența atât în mediul online, cât și dincolo de el.

S-a lansat globalinfluencers.ro

„Mă bucur că am anticipat nevoia dezvoltării unui business care aduce împreună creatorii de conținut din social media și brandurile de top. Folosirea influencerilor în campanii de imagine s-a dovedit un instrument excelent pentru companiile care doresc să interacționeze într-un mod cât se poate de apropiat și direct cu clienții lor. Am dezvoltat divizia Global Influencers, care reunește peste 50 de content creators, cei mai apreciați și urmăriți bloggeri, vloggeri, artiști din domeniul lor, iar acum putem spune că o mare parte din succesul multor proiecte realizate de companii se datorează și celor care le-au endorsat. Ne mândrim cu „Personalitatea anului în online”, Ilie, cu cel mai urmărit blogger de fashion, Alina Ceușan, cu INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, cu cele mai multe nume de influenceri prezente în topurile de specialitate. Suntem trendsetteri pe piața din România și pe această zonă, aliniindu-ne astfel unui fenoment mondial”, a declarat Ștefan Lucian, Managing Partner Global Entertainment.

„Influencer marketing-ul este un fenomen care se întâmplă în toată lumea din ce în ce mai intens, de ceva timp și în România. Influencerii se împart în mai multe categorii, fie că vorbim de oameni care îți aduc putere de cumpărare sau oameni care îți aduc doar aport de imagine. Vorbim de bloggeri, vloggeri, instagrammeri sau artiști urmăriți de sute de mii sau chiar milioane de oameni, astfel că e bine cumva, ca brand, să ai un produs bine plasat în conținutul oferit de ei. Și în cazul meu, de exemplu, campania cu Vodafone în care am apărut a fost o colaborare în care au contat nu doar canalul media, ci și notorietatea în online și aportul adus la realizarea scenariului și integrarea tuturor canalelor – Instagram, YouTube, Facebook sau Snapchat. Spotul Halloween a devenit viral în Mexic și Brazilia, de exemplu, atingând peste 50 milioane de vizualizări pe Facebook, un record pentru România. Influencer marketing-ul este așadar un fenomen care nu poate fi ignorat”, este de părere Matei Dima, cunoscut ca BRomania.

Așa se face că INNA este nu doar cel mai cunoscut artist român la nivel internațional, ci și cel mai puternic brand românesc în digital. De la începutul anului și până acum, INNA s-a situat conform Instagramology pe primul loc în topul fotografiilor postate pe Instagram cu cele mai multe like-uri. Astfel, în mai 2017 INNA se află pe locul întâi, urmată de Antonia și Delia pe a doua și a treia poziție și Mihai Bendeac pe locul șase. În iunie 2017 patru influenceri Global se află în top 10 cele mai urmărite imagini: INNA pe locul întâi, Antonia pe locul al doilea, Delia pe patru și BRomania pe șase. Conform Instagramology, INNA este pe locul întâi și în iulie 2017, urmată de Antonia, Delia și Vlad Munteanu și cu Ilie pe locul nouă.

INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, tocmai a depășit 2 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube. În total pe YouTube (adică și pe alte canale), se apropie de 3 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 73 în lume. Ea a depășit artiști precum Wisin, Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey, will.i.am. De curand, artista a ajuns la 3 milioane de abonati pe propriul ei canal de YouTube, devansând artiști precum Madonna, Robbie Williams sau Rita Ora. Pe Facebook, are peste 11 milioane de fani (mai multi decat numarul de utilizatori de Facebook din Romania), pe Twitter peste 1.3 milioane de followers si 1.7 milioane de followers pe Instagram.

Conform Facebrands, INNA este pe locul întâi în clasament cu 12 milioane de aprecieri atât la categoria cântăreți&trupe, cât și în clasamentul general, în timp ce la categoria bloguri pe primul loc se află BRomania, cu 1,3 milioane de aprecieri.

În același timp, cel mai viral video de campanie de la noi din țară este cel semnat de BRomania pentru Vodafone, „Halloween”, din 27 octombrie 2016, care a reușit să strângă nu mai puțin de 51 de milioane de vizualizări, peste 300.000 de LIKE-uri și 540.000 de share-uri.

Vloggerul Ilie a fost desemnat „Personalitatea Anului în Digital” în 2017, la cea de a X-a ediție a Webstock, cel mai mare eveniment de social media din Romania, care a avut loc pe 29 septembrie. Conform Zelist, Ilie este numărul 1 în topul vlogurilor generaliste, iar premiul „Personalitatea Anului în Digital” la Gala Webstock Awards a fost obținut în urma voturilor publicului larg. În prezent, Ilie’s Vlogs are 1.266.706 subscribers pe YouTube, 171.210 likes pe Facebook 443.045 followers pe Instagram.

Cel mai premiat blogger roman de fashion este Alina Ceușan, care are în portofoliu disctincții precum: Best Fashion Blog – Elle Blogging Awards 2016, PEOPLE’S CHOICE – Digital Divas din 2013 până în 2016, Best Instagram Account of 2015, Digital Divas FTV – Best Fashion Blogger of the Year în 2013.

Global Influencers, platformă unică pe piața din România, acoperă cele mai variate domenii, de la bloguri și vloguri generaliste, până la cele de fashion, entertainment, food, auto.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.