Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

S-au deschis inscrierile la cea de-a patra editie din suita de evenimente

pentru antreprenori si manageri – Brasov Business Days

Între 28 și 30 septembrie 2011, la Brașov Business Park, are loc cea de-a patra ediție din suita de evenimente Business Days, dedicată comunității de afaceri locale și nu numai – sunt așteptați peste 500 de antreprenori, manageri, specialiști și consultanți din diverse domenii, scopul evenimentului fiind acela de a oferi o platformă de oportunități de networking, acces la know-how de calitate, analize și trenduri de piață, training-uri și workshop-uri cu aplicabilitate practică imediată.

Brasov Business Days, cel de-al doilea eveniment din suita Business Days pe anul acesta, își propune să continue tradiția evenimentelor de calitate marca Business Days, organizatorii propunându-și să demonstreze din nou că se pot organiza evenimente de anvergură fără precedent și în provincie, după ce – în luna martie, la Timișoara Business Days – au reușit să reunească peste 500 de participanți veniți din toate colțurile țării, alături de o suită de speakeri consacrați – nume sonore din business-ul românesc, facilitatori cu experiență și antreprenori de succes.

Printr-o îmbinare eficientă a diseminării de know-how cu crearea unui cadru propice pentru networking de calitate, conferințele și workshop-urile din cadrul Brașov Business Days vor încuraja o abordare practică a antreprenoriatului și a tehnicilor de management, cu un focus secundar asupra domeniului turistic, adaptat la specificul regiunii.

Suita celor peste 40 de speakeri include nume sonore – invitați speciali, antreprenori de success din mediul de afaceri local și național, top manageri de elită, specialiști renumiți, traineri de succes, nume cheie din mediul de afaceri online românesc, speakeri motivaționali și cadre universitare, printre care: Marius Ghenea, Vlad Stan, Elena Udrea, George Scripcaru, Adrian Florea, Bogdan Comănescu, Andy Szekely, George Butunoiu, Andrei Roșca, Andreea Roșca, Silviu Rotariu, Hedi Hoka, Ciprian Stăvar, Loránd Soares-Szász, Călin Biriș, Florin Munteanu, Ivan Patzaichin, Crina Coco-Popescu, Teodor Frolu, Mădălina Uceanu, Simona Bonghez, Mihai Stănescu, Mihaela Perianu și mulți alții (lista completă și mai multe detalii despre speakeri sunt disponibile pe site-ul evenimentului).

Menținând structura și conceptul general al evenimentelor Business Days, Brașov Business Days va cuprinde în program: 4 conferințe (fiecare cu câte 7-8 speakeri și un moderator), 12 workshop-uri (susținute de 1-4 facilitatori), 2 sesiuni de Business Networking, 2 mese rotunde pentru VIP-uri, degustări de produse tradiționale și vinuri celebre, prezentări de modă, un târg și o expoziție focusate pe turism de afaceri, leisure și spa (30-35 de companii expozante), un concurs de artă culinară cu cele mai renumite bucătării din regiune organizat sub girul Asociației Naționale a Bucătarilor și a Cofetarilor, două sesiuni open class și semnări de carte (Marius Ghenea – “Antreprenoriat”; Bogdan Comănescu și Ovidiu Atanasiu – “Maxim – Psihologia forței de vânzări”). În cea de-a treia zi a evenimentului, va avea de asemenea loc o seară de gală, în cadrul căreia vor avea loc:
· concert simfonic susținut de Liceul de Muzică din Brașov;
· prezentarea circuitului “Seven Volcanos Summit”, susținută de Crina Coco-Popescu;
· demonstrație de tango argentinian și demonstratie de salsa;
· tombolă cu premii, bal și serată dansantă cu scop caritabil.

Donațiile și sumele strânse pentru biletele de acces la bal și pentru biletele de tombolă vor fi donate către Crina Coco-Popescu pentru a termina turneul celor mai înalte vârfuri de pe cele 5 continente și către un grup de copii cu handicap, pentru a-i sprijini în efectuarea unor cursuri de calificare, în vederea găsirii unor locuri de muncă prin unitatea protejată “Cumpără Responsabil”.

Modalitățile de acces la eveniment sunt flexibile și variate, costurile de participare pornind de la 40 Euro (acces la un singur workshop) și până 110 Euro (tichet VIP Premium – acces complet la conferințe și workshop-uri și la toate manifestările satelit), fiind acordate reduceri de până la 15% pentru înregistrările timpurii. De asemenea, în încercarea de a ușura accesul la eveniment pentru cât mai multe categorii de participanți, organizatorii evenimentului pun la dispoziția celor interesați o serie de oferte speciale de acces pentru companii, studenți, profesori, reprezentanți din turism și HoReCa, etc., reducerile mergând până la 50% față de tarifele standard. În contextul temei secundare a evenimentului, companiile din domeniul turistic, HoReCa, SPA, wellness, entertainment, etc., beneficiază de asemenea de facilități speciale pentru promovare în cadrul evenimentului.

Mai multe detalii despre aceste oferte, despre variantele de acces, dar și despre diversele concursuri cu premii constând în tichete de acces gratuit pot fi găsite pe site-ul evenimentului – //brasov.businessdays.ro și pe blogul //www.businessdays.ro/blog.

Despre Business Days

După succesul de anul trecut al celor doua ediții, ambele organizate la Târgu Mureș (în martie și septembrie), Business Days continuă în anul 2011 cu o serie nouă de evenimente dedicate antreprenoriatului și managementului, extinse la nivel național:
· Timișoara Business Days a avut loc în perioada 30-31 martie 2011;
· Brașov Business Days va avea loc în perioada 28-30 septembrie 2011;
· București Business Days va avea loc în perioada 28-29 noiembrie 2011.

Evenimentele sunt organizate cu scopul de a dinamiza mediul de afaceri și sunt centrate pe subiecte de interes legate de antreprenoriat și management, oferind antreprenorilor și managerilor din companiile românești idei inspiraționale, exemple motivaționale, analize pertinente, estimări ale trendurilor viitoare din diverse domenii, business networking de calitate, posibilitatea de a învăța de la cei mai buni specialiști, de a identifica noi oportunități, de a găsi potențiali parteneri de afaceri și colaboratori.

Brașov Business Days este organizat de ADESCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield Consulting, cu sprijinul JCI Brașov, ProTours International și REMbrandT și cu susținerea Primăriei Municipiului Brașov și Brașov Business Park.

Parteneri: BCR, Deloitte, Microsoft, Siemens, Bosch Communication Center, Nikon, Lugera & Makler, Real Hypermarket, UPC, Lord of Lands, Ascendis, Portal HR, CarpaTour, Autonom Rent-a-Car, Delcar, PMI România, Reinert, Editura Universul Juridic, Softline, Aha Lounge & Bistro, Hotel Nobilis, Hotel Ambient, Anuarul Sănătății, Apa Kangen România, Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Brașov, B.D. Grup România, Casino Vesuvius, Clinicco, Cumpără Responsabil, Pelrom, Dalmayr Kaffee, Casa de modă Diolastilis, Executive Hosts, ICCO, Kron-Tour Lufthansa City Center, LadyDeals.ro, ManDeals.ro, MindQuilt, Paradisul Acvatic, Promoteus Adverstising, Silver Mountain, SMSLink.ro, Spitalul Sf. Constantin, Suites & Spa, X-tours, WiseHouse Productions.

Parteneri media: Antena 1, Money Channel, România Liberă, HRB Expert, Bestjobs.ro, Trilulilu.ro, Erdely TV, Revista Cariere, Career Advisor, Magic FM, Money.ro, Magazinul Progresiv, Bursa, 24-Fun.ro, Tjobs.ro, Neogen.ro, Radio Târgu Mureș, Dailybusiness.ro, Manager.ro, Zile și Nopți, IubescBrasovul.ro, Ziare.com, InOras.ro, Zumzi.ro, TV Făgăraș, Brasov.ro, Pretul Zilei, BrasovulTau.ro, Ziare.ro, Bună Ziua Brașov, InsideBrasov.ro, Bună Ziua Făgăraș, Metropola Brașov, Mix TV, Nova FM Brașov, Nova Press, Revista Aida, Witmo.ro.

Bucuresti, 05.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.