Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

S-a dat startul stagiilor de practica in agentia Mercury360 Communications

adstarter

Primul stagiu de practică organizat în cadrul programului AdStarter va începe joi, 6 noiembrie 2014.

AdStarter continuă cu 8 serii de stagii de practică ce se adresează tuturor studenților Facultății de Comunicare și Relații Publice din cadrul Școlii Naționale de Științe Politice și Administrative (SNSPA) care au beneficiat de consiliere vocațională, orientare în carieră și care au aplicat pentru această etapă a programului. Programul de practică se va desfășura în perioada noiembrie 2014 – iulie 2015, iar durata unui stagiu va fi de o lună.

În cele 8 luni, 160 de studenți vor experimenta viața în agenție, având șansa să învețe ce înseamnă să fii publicitar de la oameni cu experiență în comunicare. Aceștia vor intra în contact cu activitatea de zi cu zi desfășurată în cinci departamente cheie ale Mercury360 Communications: Client service, Consultanță, Consumer Activation, Creație și Digital.

Prin acest program se dorește ca la finalizarea stagiilor de practică studenții să cunoască modul de organizare și de funcționare a unui agenții integrate de comunicare și marketing, fiind capabili să identifice rolul și activitățile specifice fiecărui departament în care au fost implicați.

Toți studenții vor beneficia de o bursă pe perioada stagiului, iar la finalul programului, 8 dintre cei care au obținut cele mai bune rezultate vor primi oportunități de angajare.

Mai multe detalii despre proiect, precum și pașii ce trebuie urmați în continuare pentru înscrierea în program se regăsesc pe www.adstarter.ro, www.advocation.ro și pe pagina de Facebook a proiectului.

Proiectul reprezintă inițiativa Mercury360 Communications în parteneriat cu Școala Națională de Științe Politice și Administrative (SNSPA) și Dynamic HR.

Grupul țintă al proiectului este format din 500 studenţi la comunicare din SNSPA pentru activitățile de consiliere și orientare în carieră, dintre care 160 de studenți implicați și în stagii de practică în agenţie. Proiectul este co-finanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) 2007-2013. Investeşte în oameni!, Axa prioritară nr. 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1 „Tranziţia de la şcoală la viaţa activă”.

Bucuresti, 05.11.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.