Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

S-a dat startul la inscrierile pentru pitch-ul anului la fotbal, la a patra editie

a Cupei Agentiilor la Fotbal Bergenbier

Pentru două zile, pe 20 şi 21 mai, strategia, creativitatea şi orgoliile publicitarilor se mută la Cupa Agenţiilor la Fotbal Bergenbier, un eveniment organizat de IQads şi având ca sponsor-fondator Bergenbier si ca partener tehnic PUMA.
Pentru a participa la confruntare, agenţiile trebuie să se înscrie, până pe 15 mai, pe site-ul www.cupaagentiilor.ro.

De patru ediţii, Cupa este locul tradiţional unde reprezentativele din Liga I a marcomm-ului se luptă la pitch-ul anului pentru titlul de Agenţia Anului. Brieful care trebuie rezolvat de fotbaliştii amatori ai acestei ediţii este cât se poate de clar: se caută o echipă de 9 bărbaţi (din care 6 în teren) cu creativitate aplicată, tehnicitate ridicată şi (cel puţin) mentalitate de învingător. Cupa se va desfăşura şi anul acesta în sistem grupe, sferturi, semifinale şi finale. Sunt acceptate doar execuţii finale, fără simulări – Prietenii ştiu de ce.

Regulamentul competiţiei este disponibil pe site-ul www.cupaagentiilor.ro, alături de informaţii despre echipele care îşi anunţă participarea în competiţie, blazoanele şi mesajele transmise de acestea adversarilor şi programul detaliat.

Rezumată în cifre, ediţia din 2011 a Cupei va arăta astfel: 2 arbitri de centru, 3 terenuri de fotbal, 8 grupe, 32 de echipe participante, 63 de meciuri şi peste 1.000 de minute de fotbal creativ. La final, vor fi desemnate cele mai bune 3 agenţii şi se vor acorda câteva premii speciale, între care: Goalgetterul competiţiei (cunoscut printre participanţi şi drept Cel mai Effie jucător), Premiul pentru cea mai înfocată galerie şi Premiul pentru cel mai frumos gol.

În acest an, va fi premiată pentru prima dată şi creativitatea echipelor participante, prin desemnarea celui mai inspirat blazon şi al celui mai interesant mesaj al reprezentativelor participante.

La ediţia din 2010, premiul I a fost obţinut de Echipa Bloggerilor, iar pe locurile 2 şi 3 s-au clasat, în ordine, McCann Erickson şi Cărtureşti. Andrei Lovin de la Mailers a fost declarat Goalgetterul competiţiei, cu 8 goluri înscrise, iar Dragoş Zileriu (McCann Erickson) a fost declarat Cel mai priceput mascul, unul din premiile speciale oferite de Bergenbier.

Bucuresti, 28.04.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.