Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rusu+Bortun semneaza noua pozitionare Floria – Pentru gentlemanul din fiecare –

si campania de comunicare a acesteia

Agenţia de strategie şi manifestare creativă de brand Rusu+Borţun Brand Growers a realizat rebranding-ul florăriei online Floria şi campania de comunicare a noii poziţionări. Componenta digitală a acestui proces, redesenarea și regândirea funcționalităților site-ului Floria.ro este semnată de agentia de digital Rusu+Borțun Cyber Growers.

Rebranding-ul vine într-un moment în care business-ul Floria, unul dintre cei mai importanți jucători din categoria sa, a atins un punct de maturitate şi a început să își consolideze prezența pe piața locală, pregătind investiții de peste 200.000 euro până la finalul lui 2015.

Prin repoziționare, Floria se aliază publicului feminin și devine brandul care-și propune să inspire orice bărbat să fie un gentleman. Această poziționare se traduce prin sloganul “Pentru gentlemanul din fiecare” și este exemplificată prin regândirea întregii identități vizuale – astfel, noul logo Floria conține un font decorativ florar și include ca element distinctiv un joben.

Odată cu rebrandingul, Rusu+Borțun Cyber Growers a reinventat și produsul online Floria.ro, redesenând întreaga identitatea grafică (icon-uri, meniuri etc) și regândind funcționalitățile site-ului. Platforma a fost realizată în aceeași linie cu noua direcție de brand, înglobând noile culori Floria (verde şi roşu), elemente grafice declinate din noua identitate, dar şi oferind utilizatorilor o altă experienţă în site. Astfel, procesul de afişare, alegere, comandă şi plată a produselor a fost simplificat, devenind mult mai intuitiv şi mai aerisit, uşurând interacţiunea.

„Noua poziţionare Floria stabileşte mai clar cine suntem şi cu cine vorbim. Rusu+Borţun au reuşit să surprindă, în rebranding-ul şi în campania pe care le-au creat, cele mai importante detalii a ceea ce înseamnă brandul acum şi cui se adresează. Floria are în acest moment o identitate bine definită, care o face să se diferenţieze şi mai bine în piaţa pe care activează, avantaj care se traduce şi în business”, a spus Marina Matei (e-Commerce Manager, Floria.ro).

Rebrandingul este comunicat printr-o campanie integrată realizată de Rusu+Borţun Brand Growers, care vorbeşte despre relaţia unui gentleman cu florile. Floria crede că un gentleman nu este definit doar de buchetele de flori pe care le oferă femeilor din jur, ci și de lucrurile pe care le face între momentele în care le oferă. Astfel, florile ar trebui să fie un sprijin în viaţa gentlemanului, dar niciodată singurul mijloc spre inima femeilor, fie că este vorba despre parteneră, colegă sau mamă. Campania vorbeşte, în acelaşi timp, şi despre ipostazele în care bărbaţii greşesc şi se folosesc de flori doar pentru a-şi cere scuze, întărind aceeași idee conform căreia un gentleman e definit de acțiunile lui, nu de un buchet de flori.

„Am construit acest rebranding pe un fundament deja existent. Floria e un business care a crescut mult în ultimul an și care avea nevoie de o identitate nouă, puternică, aptă să-i asigure leadership-ul în categoria sa, prin asumarea unui rol social, cel de a-i face pe bărbați să-și dorească să fie gentlemeni. Mai mult, am regândit întreaga arhitectură de brand a business-ului Floria. Doar unul dintre exemple este lansarea, pe lângă florăria online, a diviziei ‘Floria la Eveniment’, un serviciu care urmărește dezvoltarea în zona B2B şi a cărei identitate este desenată de noi. Rusu+Borţun este alături de antreprenori curajoşi, care investesc în business-urile lor, iar Floria este un astfel de exemplu”, a declarat Adriana Lungu (Director Executiv, Rusu+Borţun Brand Growers).

Campania se desfășoară în perioada octombrie – noiembrie 2014 şi este declinată pe TV (trei spoturi – Iartă-mă, E ultima dată, Îmi pare rău), radio (Bucureşti – trei spoturi şi național – două spoturi), print (reviste de lifestyle masculin şi feminin, publicaţii din zona industriilor creative) şi online.

Echipa care a lucrat pentru acest proiect este formată din:
– din partea Rusu+Borțun Brand Growers: Cătălin Rusu (Managing Partner & Creative Director), Mircea Crăciun (Senior Creative), Marc Borţun (Creative Partner), Andreea Țimpea (Ilustrator), Anca Uscătescu (Senior Graphic Designer & DTP), Andreea Boldeiu (Junior Project Manager) şi Adriana Lungu (Director Executiv);
– din partea Rusu+Borțun Cyber Growers: Dan Niculae (Digital Product Consultant), Gabriel Kirmaier (Web Designer) şi Ionuţ Maxim (Digital Copywriter);
・ din partea Floria: Marina Matei (E-commerce Manager) şi Mihaela Novac (Consultant Marketing).

Bucuresti, 22.10.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.