Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rusu+Bortun Brand Growers semneaza proiectul “Under the Lion’s Hat” al ING Bank

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers continua parteneriatul inceput in 2010 cu ING Bank printr-un proiect de implicare culturala destinat segmentului de clienti corporate.

La inceputul acestui an, ING Bank a decis sa isi extinda prezenta in viata culturala si, incepand cu luna februarie, a initiat un mini-ghid de entertainment – o selectie a celor mai bune spectacole ale anului din Romania, pe care ING o recomanda si ofera clientilor corporate. Strategia de brand, naming-ul, identitatea vizuala si conceptul de comunicare “Under the Lion’s Hat” au fost dezvoltate de Rusu+Bortun Brand Growers. Aceasta initiativa isi doreste sa duca mai departe dorinta ING de a fi alaturi de clientii sai, nu doar prin servicii bancare moderne si eficiente, ci si prin recomandari si invitatii la evenimentele culturale pentru timpul liber.

“Under the Lion’s Hat este o initiativa care imprumuta din valorile brandului ING si marcheaza implicarea unei banci contemporane in zona culturala si de entertainment. Provocarea a fost sa integram diverse tipuri de evenimente sub o umbrela unitara si coerenta. Prin urmare, naming-ul platformei te duce cu gandul la ideea de surpriza venita din partea brandului. Identitatea vizuala este una jucausa, gata de show, si pozitioneaza ING Bank ca pe un amfitrion al acestor spectacole. Pentru ca, practic, rolul pe care ING Bank il joaca in toata povestea este cel de selectioner al spectacolelor pe care te invita sa le urmaresti. Am decis sa declinam identitatea pe mai multe tipuri de evenimente, al caror fir rosu este jobenul – simbol grafic ce reuneste ideea de supriza, spectacol si amfitrion.” a declarat Alexandra Ionescu, Account Director la Rusu+Bortun Brand Growers.

Din echipa care a lucrat pe acest proiect au facut parte: Marc Bortun – Senior Designer & Creative Partner, Maria Manolescu – Senior Copywriter, Catalin Rusu – Creative Director & Managing Partner, Octavian Budai – Designer, Alexandra Ionescu – Account Director, Agnana Lungu – Ilustrator, Luiza Olaru – Production Manager.

Bucuresti, 09.08.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.